Lifestyle

09.10.2019. 12:02

The Verge

Autor: Nova Ekonomija

Mobilna verzija igrice Call of Duty oborila rekorde

Lifestyle

09.10.2019. 12:02

Mobilnu verziju igrice Kol of Djuti (Call of Duty) je u prvih nedelju dana od lansiranja preuzelo više od 100 miliona korisnika, čime je poslednja verzija popularne „pucačine“ imala najuspešniju premijeru mobilne igre u istoriji.

Dosadašnji rekord držao je poslednji nastavak Mario Kart serijala sa 90 miliona preuzimanja tokom prve nedelje. Direktni žanrovski konkurenti Kol of Djutiju, PUBG i Fortnite, su tokom prve nedelje ukupno imali tek nešto više od 50 miliona preuzimanja. 

Prema istraživanju analitičke kompanije Sensor Tower koje je preneo portal The Verge, uspeh Kol of Djutija je još impresivniji, obzirom da igra još nije prezentovana korisnicima u Kini, najvećem tržištu mobilnih igara na svetu.

Vlasnici (Epl) uređaja su za sada nadpolovična većina ljudi koji su igru preuzeli i obavili su 53% od ukupno 17.7 miliona dolara kupovina unutar igrice zabeleženih od njenog lansiranja. Američki korisnici čine 16.9% svih preuzimanja i više od 40% svih prihoda ostvarenih unutar igre. 

Kol of Djuti za mobilne telefone razvio je Timi Studio, koji je u vlasništvu kineskog internet giganta Tencenta, a objavljen je u saradnji sa američkim izdavačem Activision.

PROČITAJTE JOŠ:

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.