Priče i analize

26.06.2017. 13:20

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Novi pneumatik Dunlop D213 GP Pro u trenutku postao pobednik na trkama

Novi pneumatik Dunlop D213 GP Pro u trenutku postao pobednik na trkama

Na tržište dolazi sasvim nov hiper sportski pneumatik Dunlop D213 GP Pro koji će naslediti pobednika legendarne trke Isle of Man TT. Ovaj pneumatik namenjen je motociklistima koji imaju tehničku podršku trkačke ekipe i sopstveni sportski motocikl kompletno prilagođen za trke. Dunlop je u D213 GP Pro ugradio neke od novih tehnologija, a pobedama na glavnim prvenstvima motocikla već je dokazao svoje izvrsne performanse.

Nova, napredna konstrukcija prednjeg pneumatika

Na osnovu uspešno izvršenih testova u moto sportu, Dunlop je u prednji pneumatik ugradio najnoviju generaciju tehnologije Jointless belt (JLB) construction. Ono što je karakteristično za ovu vrstu tehnologije su tri sloja koja pri velikim centrifugalnim silama i pri nagibu tokom brze vožnje u krivinama dokazano smanjuju deformacije pneumatika, a osim toga tehnologija JLB obezbeđuje i dodatnu preciznost i stabilnost pri snažnom kočenju. Prednji pneumatik može da se pohvali i novim oblikom profila koji u kombinaciji sa tehnologijom JLB omogućava veću površinu naleganja pod svim uglovima nagiba, lakše upravljanje i precizan odziv pri ulasku u krivinu.

Nova konstrukcija zadnjeg pneumatika i varijanta za trke izdržljivosti

Svoju priznatu JLB tehnologiju Dunlop je koristio i na zadnjem pneumatiku čija konstrukcija JLB ima samo jedan sloj vlakana od aramida velike čvrstoće na istezanje. Zahvaljujući tome osnovno kućište je jako, ali i lako, a pneumatik je izuzetno predvidljiv, sa dobrim odzivom, i konsistentan sa aspekta performansi.

Dunlop je svojoj ponudi pneumatika D213 GP Pro za zadnji pneumatik dodao i varijantu Endurance, pri čemu je koristio svoje obimno znanje koje je stekao kao najuspešniji proizvođač pneumatika u istoriji svetskih prvenstava u vožnji izdržljivosti – FIM Endurance World Championship. Pneumatik je izrađen po najnovijoj Dunlopovoj tehnologiji Heat Control kojom se povećava njegova otpornost na kidanje.

Tehnologija Heat Control obuhvata dvoslojnu smešu: jaku, izdržljivu spoljašnju smešu i osnovnu smešu koja omogućava da pneumatik u svakom godišnjem dobu i pri svakoj konfiguraciji trkačke staze ima optimalnu radnu temperaturu.

Pneumatik može da se pohvali kako radikalnim dezenom gazećeg sloja u obliku peraja tako i optimalnim uglovima kanala. Ove karakteristike mu zajedno obezbeđuju optimalno vreme zagrevanja i maksimalan kontakt s putem po suvom vremenu.

Prvi nastupi na trkama obeleženi pobedama

Prvu pobedu je pneumatik D213 GP Pro postigao kad je na otvaranju trke zahtevnog prvenstva CIV National Trophy 600 u italijanskoj Imoli, Stefano Casalotti (Yamaha) sa njim osvojio vodeće mesto.

Sledio je pobednički uspeh na otvaranju nemačkog prvenstva IDM Supersport u Nurburgringu na kojem je Kevin Wahr (Yamaha) na obe trke osvojio najviši stepenik podijuma.

D213 GP Pro je inače već treći hiper sportski pneumatik koji je Dunlop u zadnjih šest meseci predstavio tržištu. Pre toga je za redovnu vožnju na trkačkim stazama predstavio pneumatik GP Racer D212, a za pretežno drumsku vožnju i povremeno korišćenje trkačkih staza pneumatik SportSmart2 Max.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.