Vesti iz sveta

22.10.2014. 22:03

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Nokia brend odlazi u istoriju

Američki gigant Majkrosoft odlučio je da ime brenda Nokije pošalje u istoriju, manje od godinu dana od preuzimanja finskog proizvođača mobilnih telefona.
Naime, novi smartfoni Majkrosofta više neće nositi naziv „nokija lumia“ već „majkrosoft lumia“, navodi se u saopštenju američke kompanije, koja je u aprilu ove godine kupila Nokijino odeljenje za proizvodnju mobilnih uređaja za 7,2 milijarde dolara.
Najnovija odluka Majkrosofta dolazi uprkos tome što se ta američka kompanija obavezala da će tokom perioda od deset godina zadržati ime brenda Nokija za mobilne uređaje. 
Kako podseća „Bi-Bi-Si“, Majkrosoft trenutno prolazi kroz veliku reorganizaciju poslovanja, nakon što je izvršni direktor kompanije, Satja Nadela, u julu najavio ukidanje 18.000 radnih mesta širom sveta.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Pošto su Beograđanke na izborima pokazale da podržavaju ovu vlast, mislim da su dale zeleno svetlo da novogodišnji ukrasi ostanu stalno na ulicama Beograda. Samo će da im se deklarativno menja namena tako da ćemo imati ukrase za Božić, Novu godinu i Božić i Novu godinu, Sretenje, 8. mart, Uskrs, Vaskrs,Praznik rada, Dan pobede, Bajram (Ramazanski i Kurban), Jom Kipur, Dan primirja, pa onda opet sve ispočetka. Sve o istom trošku. Tako će biti ostvarene velike uštede jer da je neka druga vlast u Beogradu, oni bi sigurno za svaki praznik posebno ukrašavali grad i na taj način praznili gradsku kasu, što je oduvek bila njihova zla namera. Ova vlast voli ovaj grad i zato će on uvek biti ukrašen.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.