Deca u SAD i Velikoj Britaniji tri puta više su želela da budu Jutjuberi ili vlogeri nego astronauti kada odrastu, pokazalo je istraživanje koje je sproveo Haris Pol (Harris Poll) u ime Lego-a, a piše Biznis Insajder.
PROČITAJTE JOŠ:
Istraživanje je zatražilo od 3.000 dece uzrasta od 8 do 12 godina da izaberu jednu od pet profesija kojom žele da se bave kada odrastu. Među ponuđenima nalazila su se zanimanja: astronaut, muzičar, profesionalni sportista, učitelj ili vloger / Jutjuber.
Iako je najveći izbor među decom u SAD i Velikoj Britaniji bio vlogger / Jutjuber, 56 odsto dece u Kini reklo je da želi da bude astronaut.
Onlajn anketa je sprovedena povodom 50 godina od prvog sletanja na Mesec i obuhvata decu u SAD-u, Kini i Velikoj Britaniji.
Nil Armstrong (Neil Armstrong) postao je uzor u očima dece svuda u svetu pre 50 godina kada je postao prva osoba koja je hodala po mesecu 20. jula 1969. godine.
Iako rezultati istraživanja ne mogu nužno biti primenjeni na svu decu, odražavaju trend koji se vidi među generacijom Z. Kao što je vidljivo na ovogodišnjoj trodnevnoj konferenciji o onlajn videu VidCon, procenjuje se da se 75.000 tinejdžera i njihovih roditelja pojavilo da bi videlo svoje omiljene Jutjubere.