Priče i analize

17.05.2018. 10:06

RTS, BBC, Twitter

Autor: Nova Ekonomija

Skandal: Argentinski novinari dobili uputstvo kako da zavedu Ruskinje tokom SP u fudbalu

Budite čisti, mirišite prijatno i oblačite se lepo kako bi impresionirali ruske devojke, samo su neke od preporuka u priručniku, koji je Argentinska fudbalska asocijacija podelila novinarima pred njihov put na Svetsko fudbalsko prvenstvo u Rusiji.

Priručnik je, prirodno, naišao na lavinu kritika u Argentini, posebno od samih novinara koji su se našli uvređeni što je takvo poglavlje uopšte uvršteno.

Ruskinje, poput drugih devojaka, obraćaju pažnju na to da li ste čisti, kako mirišete i kako ste obučeni. Prvi utisak im je jako važan. Ruske devojke ne vole da ih tretiraju kao objekte i mrze naporne muškarce“, navodi se u priručniku, dodajući da Ruskinje treba da tretiraju kao „nešto vredno“.

Još jedan savet se našao u priručniku: Vole kad muškarci preuzmu incijativu. Ako to ne znate, vežbajte na drugim ženama pre odlaska u Rusiju.

„Ruskinje su prelepe i mnogi muškarci bi hteli da spavaju sa njima. Možda i one to žele, ali one su takođe osobe koje žele da se osete važno i jedinstveno“, ističe se u priručniku.

Za kraj se objašnjava: „Nemojte pitati glupa pitanja vezana za seks. Za Ruskinje, seks je veoma privatna stvar i o njemu se ne razgovara javno.“

Čitavo poglavlje izazvalo je ogorčenje na društvenim mrežama i među novinarima. AFA se izvinila i pokrenula unutrašnju istragu, kojom je otkriveno da je deo materijala „odštampan greškom“.

Argentinski novinari, koji su pohađali kurs ruskog i kojima su podeljeni priručnici, kažu da su zvaničnici saveza ručno cepali poglavlje iz priručnika.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.