Želimo da se klijenti osećaju sigurno u Halkbanci

Halkbanka je tradicionalno orijentisana ka malim i srednjim preduzećima i u narednom periodu naš fokus će biti na njima. Želimo da damo podstrek mladim preduzećima i zato nam je namera da u 2021. godini obogatimo ponudu kreditima namenjenim start-up preduzećima

U 2020. godini mnoga preduzeća su usled velikih promena moralа da se prilagode novonastalim uslovima poslovanja. Pandemija je uticala na poslovanje u svim sektorima i granama. Nova realnost u kojoj smo se našli ukazala je na značaj stabilnosti bankarskog sektora.

Predsednik Izvršnog odbora HALKBANKE, gospodin Kenan Bozkurt ukazao je na trud koji Halkbankа ulaže kako bi obezbedila kontinuitet poslovanja i doprinela poboljšanju poslovanja u privredi: 

„Halkbanka je tradicionalno orijentisana ka malim i srednjim preduzećima i u narednom periodu naš fokus će biti na njima. Želimo da damo podstrek mladim preduzećima i zato nam je namera da u 2021. godini obogatimo ponudu kreditima namenjenim start-up preduzećima. Ovi krediti će biti bazirani na evaluaciji poslovnih ideja i modela poslovanja preduzeća koja budu aplicirala za ove kredite. Cilj nam je da u ovom teškom periodu podržimo privrednike koji su tek u začetku poslovanja. Pored saradnje sa malim i srednjim preduzećima, nastavićemo da radimo i na ponudi  regularnih radnih i kapitalnih zajmova. 

Agro klijenti su vrlo bitni za našu banku, a ova godina je samo istakla značaj koji poljoprivredni sektor ima za privredu naše države. S obzirom na to da je poljoprivredni sektor jedan od glavnih potencijal razvoja Srbije, naša banka u potpunosti podržava sve programe koje je država propisala u cilju davanja dodatnog doprinosa celokupnoj ekonomiji kroz razvoj ovog sektora.

Nastavićemo da podstičemo turske investitore da više ulažu u Srbiju i da doprinose povećanju obima trgovine između dve zemlje. Digitalna transformacija je proces na kojem neprestano radimo i Banka je svojim klijentima već predstavila nove debitne kartice, kreditne kartice, kao i pogodnosti eBanking i mBanking usluga.“

Gospodin Erturk Sumer, član izvršnog odbora, naglasio je da poslovanje sa stanovništvom ima veliki značaj za Banku:

„Poslovanje Banke od polovine marta 2020. godine obeležilo je uvođenje vanrednog stanja usled pandemije COVID-19. Banka je intenzivno radila na preduzimanju svih potrebnih aktivnosti radi usaglašavanja sa zahtevima NBS u vezi sa pandemijom COVID-19, što se u najvećoj meri odnosilo na aktivnosti vezane za zastoj klijenata u otplati obaveza – moratorijum, prilagođavanje procedura rada i kontaktiranje s klijentima. Dodatno, Banka je radila na organizovanju nesmetanog funkcionisanja platnog prometa za klijente iz segmenta stanovništva, naročito u uslovima smanjenog broja izvršilaca i ograničenog radnog vremena tokom vanrednog stanja, sa posebnim osvrtom na načine isplate sredstava sa računa klijenata koji su imali ograničeno kretanje tokom vanrednog stanja. Banka je takođe preduzela niz aktivnosti u cilju zaštite zaposlenih. Zaposlenima su obezbeđena zaštitna sredstva uz značajno angažovanje sredstava Banke i omogućen je rad od kuće kako bi se obezbedio kontinuitet poslovanja.“

Gospođa Dušica Erić, član Izvršnog odbora, napominje da će se  Halkbanka i u uslovima pandemije truditi da pruži najbolju uslugu svojim klijentima:

„Uvek mislimo na potrebe naših klijenata. Želimo da se osećaju sigurno u našoj banci. Dodatnu sigurnost plaćanja smo obezbedili kroz uvođenje NFC sigurnosne tehnologije, kao dodatne zaštite pri plaćanju. Ova tehnologija generiše jednokratni sigurnosni kod, čime smo obezbedili zaštitu podataka naših korisnika. Novi uslovi poslovanja naveli su nas da poboljšamo ponudu i obezbedimo našim korisnicima nesmetano korišćenje usluga Halkbanke. Usluge koje nudimo kroz elektronsko i mobilno bankarstvo (smartHalk) znatno su olakšale poslovanje u uslovima pandemije. Dodatnu pogodnost plaćanja smo obezbedili našim novim proizvodom, stiker karticom(HALKTag). Ova kartica je mala i praktična, i pogodna je za nošenje jer se može zalepiti na bilo koji predmet koji uvek imate uz sebe, kao što su telefon ili privezak za ključeve. Kontinuirano proširujemo našu uslugu, pa smo ovog meseca započeli rad i sa Mastercard World kreditnim karticama.

Nastavićemo da se razvijamo i unapređujemo naše poslovanje, a zadovoljstvo klijenata uvek će biti naš glavni cilj, jer smo ljudi pre svega.“

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara