Vesti iz izdanja

31.03.2021. 21:17

Autor: Nova Ekonomija

„Zamisli sve“

Novi konkurs Telenor fondacije

Poziv za humanitarne, nevladine i neprofitne organizacije, institucije i fondacije registrovane u Srbiji

Telenor fondacija nastavlja sa ulaganjima u društvo u Srbiji kroz podršku svima onima koji žele da menjaju stvari nabolje. Novi, ovogodišnji, otvoreni poziv za konkurs „Zamisli sve“ objavljen je 25. marta i prijave su otvorene za sve humanitarne, nevladine i neprofitne organizacije, institucije i fondacije registrovane u Srbiji. Tema konkursa su inovativna i digitalna rešenja za prevazilaženje aktuelnih društvenih izazova i otvoren je do 25. aprila* u ponoć, do kada je potrebno poslati prijave na mejl fondacija@telenor.rs. Minimalna nagrada za  pobedničke projekte iznosiće 1.000, a maksimalna 15.000 evra. Osim toga, Telenor će sa pobednicima konkursa gajiti partnerski odnos i staviti na raspolaganje neophodne resurse kako bi projekti na kraju bili uspešno realizovani.

Na društvenim mrežama sve detalje možete pronaći pod heštegom #ZamisliSve. Poziv važi za sve zainteresovane organizacije koje predlažu inovativna i održiva rešenja iz oblasti obrazovanja, socijalne inkluzije društveno ugroženih grupa, kultura i umetnosti i zaštite životne sredine.

Nije prvi put da Telenor fondacija na ovaj način pokušava da unapredi društvene prilike u zemlji u kojoj posluje. To radi već 15 godina kroz kontinuirano ulaganje u društveno odgovorne projekte, shvatajući njihov značaj za razvoj celokupnog društva. Još važnije je da se akcenat stavlja na parterski odnos, svesni da je to jedini način da se prave promene dese i budu održive. Tokom godina, fondacija je realizovala više od 200 društveno odgovornih projekata u saradnji sa raznim partnerima. Više informacija o načinu prijave možete pronaći na sajtu Telenora. 

Prošlogodišnji projekti

U fondaciji ponosno ističu da su, i tokom izazovne godine koja je za nama, uspeli da održe kontinuitet i realizuju četiri projekta u okviru konkursa „Zamisli sve“ za 2020. Neki projekti su trpeli izmene u smislu formata kako bi se poštovale mere i odgovorilo na celokupnu situaciju u  kojoj smo se našli, ali, još jednom su dokazali da, kada se udruže snage i neguje partnerstvo, sve je moguće!

Prošlogodišnji pobednici su: 

1. Tradicionalna manifestacija  ARLEMM 2020 u organizaciji Udruženja za širenje i podsticaj muzičke kulture u Srbiji MUZIKUS. ARLEMM je, u novom digitalnom formatu, obeležio svoju jedanaestu godinu postojanja. Uprkos situaciji koja je bila nesvakidašnja, pronađen je način da umetnici dopru do publike, i to više nego uspešno.  

2. Projekat Muzeja savremene umetnosti „Efekat pregleda”, koji traje do kraja ove godine, obuhvata više od 40 umetnika, filmski program, panel-diskusiju i radionice sa gostujućim predavačima na temu klimatskih promena. Kustosi su Blanka de la Tore i Zoran Erić, a izložba je deo međunarodnog projekta posvećenog ekološkoj pravdi i u središte pažnje postavlja umetnike i umetnička gledišta koja se prema životnoj sredini odnose s poštovanjem. 

3. Krajem septembra 2020. održano je takmičenje učenica osnovnih škola iz Srbije u idejnom i programerskom inovativnom rešenju za edukativnu video-igru, nazvano „Hackteen“. AFA, Asocijacija za afirmaciju potencijala žena, posvećen je ohrabrivanju i motivisanju devojčica da se više zainteresuju za prirodne nauke i uključe u STEM zanimanja. 

4. „Mejkers klubovi“, projekat Centra za promociju nauke, podrazumeva otvaranje naučnih laboratorija u Kikindi, Šapcu i Leskovcu. Cilj je povećanje digitalne pismenosti stanovništva, pre svega učesnika u obrazovnom sistemu, i popularizacija STEM disciplina u široj zajednici.

*Tekst dopunjen 02.04.2021. u 21:17h, umesto mart dopisano april.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.