Miloš Pavlović, profesionalni automobilista, o trendovima u Formuli 1

Dobar vozač ne može bez dobrog automobila

Umesto države, pomogla mu je porodica. Iako je 2005. započela podrška, ona je prekinuta promenom vlade tri godine kasnije, bez bilo kakvog obrazloženja. Smatram da je to bila velika greška jer nismo iskoristili priliku koja će sada morati da se čeka dugo. Razlike između timova će se povećati uvođenjem novih pravila u Formuli 1, ocenjuje Miloš Pavlović

„Nova pravila u Formuli 1 će sigurno promeniti trenutni odnos snaga u timovima. Ipak, nisam siguran da li će se razlike između timova smanjiti ili ne, iskreno sumnjam u to. Štaviše, mislim da će se povećati. Trebalo bi ipak da dođe i do određenih iznenađenja tako da se lično radujem ovim promenama. Formula 1 je tehnički sport. Dobar vozač bez adekvatnog automobila ne može da dođe do izražaja“, ocenjuje za Novu ekonomiju Miloš Pavlović, poznati svetski profesionalni automobilista, fabrički vozač i ambasador Lamborginija, povodom izmena sportskih, tehničkih i finansijskih pravila u F1 čija je primena zbog pandemije odložena za narednu godinu.  Očekuje se da ova pravila koja predstavljaju početak nove ere u F1, olakšaju bliske susrete  i preticanje.

Nova pravila predviđaju jeftinije bolide,  veće 18-inčne felne i gume nižeg profila. Dakle, novac više neće imati presudnu ulogu u takmičenju.

Miloševa priča počinje na karting stazi kod Ade Ciganlije. Nije trebalo puno vremena da njegov talenat dođe do izražaja kada 1992. godine postaje dvostruki  šampion Jugoslavije u kartingu. Sa nepunih 12 godina se seli u Italiju gde i danas živi. Godine 1996. osvaja svetski šampionat u kartingu „Ajrton Sena“ koji nosi ime njegovog idola. Uspesi koje je postigao u italijanskom šampionatu Formule 3 dovode ga do „superlicence“ koja je ulazna karta za F1. Dva puta je bio na pragu da uđe u tim najskupljeg cirkusa na svetu, ali izostala je podrška države. Godine 2011. se prebacuje u GT seriju. Sa kolegom Euduardom Piskopom 2014. godine osvaja svetski i evropski šampionat u kategoriji Lamborgini Super Trofeo. Dva puta je vozio čuvenu trku 24 sata Dajtone. U slobodno vreme voli da čita knjige i bavi se fotografijom.

Formula 1 je među najpogođenijim sportovima u pandemiji.  Koliko će na popularnost F1 uticati trke koje se voze pred praznim tribinama? Mogu li društvene mreže da podignu popularnost?

Liberty Media radi odličan posao kada je u pitanju popularnost Formule 1. Uspeli su da približe publiku sa drugačijim pristupom koristeći društvene mreže, ali i lukavom primenom pravila tokom samih trka. Njihov moto je, čini mi se, spektakl pre svega. Mislim da su na pravom putu.

Pored ovoga, iskreno se nadam da će se i restrikcije vezane za pandemiju pre ili kasnije okončati. Publika diže sve na drugi – mnogo viši – nivo.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.