Trendovi

I šolje postale „pametne“

Svi koji rade na računaru od kuće ili iz kancelarije, znaju koliko puta im se zbog previše posla ohladila kafa ili čaj. E, pa, dosta smo pili hladne napitke, stigla je pametna šolja.

Ember Mug² je pametna šolja koju proizvodi istoimena kompanija i zahvaljujući njoj kafa ili čaj nikada nisu hladni. Osmišljena je da održava temperaturu sadržaja koju podešava korisnik i do sat i po vremena od sipanja.

Kreatori ove pametne šolje dizajnirali su je u tri boje, a temperatura je konstantno između 50 i 62 stepena Celzijusa. Dakle, kafa ili čaj nikada neće biti hladni.

Važno je napomenuti da se ovaj gedžet lako pere, vodootporan je i može se potopiti u vodu i do jednog metra.

Šolja je jednostavnog dizajna, ukrašena LED svetlom i poseduje opciju za automatsko isključivanje i čuvanje baterije kada se popije sadržaj.

Za one koji su često na putovanjima, dizajnirana je Ember Travel Mug² termos-šolja koja greje sadržaj i do tri sata.

Trenutna cena Ember-ovih šolja iznosi 130 dolara, odnosno 180 dolara, koliko košta termos za putovanja.

Netflix ubacuje igrice na svoju platformu

Planetarno popularna platforma Netflix, pored filmova i serija, u svoju ponudu uvrstila je i video-igrice. Time su čelni ljudi kompanije najavili osvajanje gejming industrije i to, za početak, sa pet igara.

Čak dve igrice povezane su sa popularnom serijom Stranger Things (Stranger Things: 1984; Stranger Things 3: The Game). Pored te dve igrice, biće dostupne i Card Blast, Teeter Up i Shooting Hoops.

Iz Netfliksa su najavili da u ovim igricama neće biti reklama i kupovine „kao u drugim mobilnim igrama“.

Najavljeno je da će korisnicima IOS uređaja igre biti dostupne u narednim mesecima. 

Dok početne igre imaju relativno jednostavnu grafiku i ležernu igru, Netfliks kaže da je u vrlo ranoj fazi, ali planira da na kraju kreira igre „za svaku vrstu igrača“.

Ilon Mask poslušao svoje pratioce

Ilon Mask prodao je akcije kompanije u vrednosti od oko 6,9 milijardi dolara u samo nekoliko dana, nakon što su njegovi pratioci na Tviteru izglasali u anketi koju je objavio 6. novembra, da osnivač i izvršni direktor Tesle treba da proda 10 odsto svojih akcija u kompaniji. 

Mask je tada napisao da će se pridržavati rezultata ankete kakvi god oni da budu i da bi mu ta prodaja akcija omogućila da plati porez jer od kompanije ne dobija platu.

Maskova anketa na Tviteru došla je nakon što je Bajdenova administracija objavila analizu koja je pokazala da ultrabogati plaćaju poreze po stopi koja je znatno manja od većine Amerikanaca.

U anketi je glasalo oko 3.500.000 od 62,7 miliona Maskovih pratilaca, što je oko pet odsto svih njegovih pratilaca. Preko 57 odsto ispitanika reklo je da podržava Maska da proda svoje akcije.

Mask u svom vlasništvu ima još 166 miliona akcija kompanije.

Fejsbuk „odrešio kesu“ za francuske medije

Kompanija Fejsbuk potpisala je preliminarni ugovor o autorskim pravima sa grupom francuskih medija, kojima će plaćati deljenje linkova, odnosno vesti koje ljudi „šeruju“ na društvenim mrežama.

Kompanija je objavila da je druga strana u pregovorima zastupala oko 300 francuskih izdavača, a da je cilj bio povećanje kvaliteta informacija „za korisnike interneta i izdavače na Fejsbuku“.

Dogovor je rezultat pritiska nacionalnih vlada u Evropi koje žele da primoraju Fejsbuk i druge društvene mreže da isplaćuju nadoknadu izdavačima za korišćenje njihovog sadržaja.

Francuska je bila prva država u Evropskoj uniji koja je usvojila Direktivu o autorskim pravima iz 2019. godine, koja definiše načine na koje medijske kompanije mogu da sklapaju ugovore o licenciranju sa onlajn platformama.


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.