Trendovi

Top 5 najpopularnijih aplikacija u 2021.

Poslednju rubriku u 2021. godini o trendovima na mrežama i gedžetima, posvetili smo top-listama koje se prave pred kraj godine, u vreme kada se „svode računi”. Koje aplikacije smo najviše koristili, koje tehničke uređaje rado kupovali i, samim tim, omogućili brendovima da se nađu u vrhu po popularnosti

Ova delatnost definitivno nije imala problema zbog korone. Skidale su se razne aplikacije, kako za zabavu, tako i za onlajn sastanke i komunikaciju, s obzirom na to da su mnoge kompanije prešle na rad od kuće.

Na prvom mestu je kineska društvena mreža TikTok. Već smo pisali u prethodnim brojevima da ova aplikacija obara sve rekorde po broju skidanja na mesečnom nivou. Odavno je najpopularnija u Kini, ali je tokom 2021. godine osvojila tržište u SAD, mnogim zemljama Evrope, ali i Brazila. Ukupan broj instalacija je preko dve milijarde.

Na drugom mestu je Fejsbuk sa tri milijarde aktivnih korisnika mesečno. Prema podacima sajta Statista.com, popularnost ove društvene mreže u konstantnom je rastu od 2008. godine, a kriva pokazuje da punih trinaest godina nije bilo stagnacije ni pada popularnosti. Uprkos skandalima oko zloupotrebe podataka, Fejsbuk zauzima ubedljivo drugo mesto. Iako brojke pokazuju da je popularniji od TikToka, reč je o ukupnom broju korisnika Mesindžera, Fejsbuka i WhatsApp-a.

Iako Instagram svoju statistiku drži u tajnosti, prema podacima Google play prodavnice i App store-a, omiljena društvena mreža generacije „Z” i milenijalaca zauzela je treće mesto na ovoj top-listi. Mnogi brendovi ulažu velike količine novca u oglašavanje na toj društvenoj mreži, pa je Instagram ulagao dosta u opciju „Insights”, kako bi omogućio marketing menadžerima što više statističkih podataka o pratiocima i njihovim navikama.

Četvrto i peto mesto zauzele su aplikacije WhatsApp i Telegram, koje konkretno ima 500 miliona korisnika mesečno.

Spremite memoriju za 2022: Ove aplikacije će biti popularne u narednoj godini

„Osvežite” vaš mobilni telefon aplikacijama koje će, prema predviđanjima stručnjaka, biti popularne u 2022. godini. Evo kratkog pregleda za narednu godinu.

1. Uber

Taksi aplikacija dominira na tržištu SAD, a tako će se i nastaviti, predviđanja su sajta netsolutions.com. Ovaj servis koristi se u preko 70 zemalja sveta, a broj korisnika veći je od 100 miliona. Kažu da uspeh ove aplikacije leži u visoko ocenjenom korisničkom iskustvu i to na globalnom nivou.

2. Instagram

Popularnost ove mreže nastaviće se i naredne godine. Možda jer je omiljena među generacijom „Z” i milenijalcima, a možda i zato što je opcija „Story” sve popularnija. Razvijanje onlajn šopinga na Instagramu dodatno je učvrstilo dominaciju ove društvene mreže.


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.