
Kolumna Biljane Stepanović
Potplati, pripreti, pobedi
Broj 88, mart 2022.
Kako se približavaju izbori, tako i vlast dodaje gas u otvorenom podmazivanju svih ciljnih grupa od kojih očekuje glas. Pa tako vladajuća garnitura...
Slavni brend RIMOWA, koji kreira putni asortiman, osnovan je 1898. godine u Kelnu u Nemačkoj i od tada važi za jedan od najtraženijih kofera za putnike i namernike u celom svetu zbog svog atraktivnog, kvalitetnog i modernog dizajna
Originalni RIMOWA koferi se od samog svog početka, 1937. godine, prave od aluminijuma korišćenog za izradu aviona, a danas su dodati i modeli od polikarbonata koji su izuzetno lagani.
Inspirisani zlatnim dobom avijacije, aluminijumski koferi 1950. godine dobijaju prepoznatljive žlebove i postaju simbol međunarodnog džet-seta, odajući počast prvom metalnom avionu na svetu, napravljenom u Nemačkoj, naravno.
Više od dve decenije kasnije, 1976. Godine, razvijaju vodootporna kućišta za zaštitu profesionalne opreme. Tada nastaje linija Tropical, pravljena namenski da zaštiti osetljivu opremu filmskih ekipa, fotografa i reportera od tropske vlage ili arktičke hladnoće.
Početkom 21. veka, ručni rad susreće visoku tehnologiju, odnosno polikarbonat, koferi postaju lagani, ali i izdržljiviji, pokretljiviji i uvek čvrsti. Patentiraju sistem sa više točkova koji se bez napora okreću za 360 stepeni, usavršavaju sigurnost TSA brava i, posle 120 godina rada na klasičnom dizajnu napravljenom da traje, RIMOWA 2018. godine kreće u redizajn sopstvenog identiteta.
Na scenu stupa Aleksandre Arno (Alexandre Arnault), pripadnik dinastije koja je na čelu korporacije LVMH (Moet Henessy Louis Vuitton), francuske holding multinacionalne korporacije i konglomerata specijalizovanog za luksuznu robu sa sedištem u Parizu. Sa svojih 26 godina starosti postaje predsednik i izvršni direktor „kompanije za prtljag”, sa skoro pola milijarde evra godišnjeg prihoda. Nakon što je LVMH kupio 80% vlasništva RIMOWE, na insistiranje samog Arnoa, cela kompanija je prošla svojevrstan redizajn. Promenjeni su načini poslovanja i proizvodnje, promenjeni su identitet i logo, a sedište je premešteno u Pariz, dok se proizvodnja i dalje nalazi u Nemačkoj, naravno. Zatim je napravljen niz saradnji sa drugim brendovima i dizajnerima koji je RIMOWA lansirao u stratosferu ka široj, mlađoj i gladnoj ciljnoj grupi. Na listi dosadašnjih dizajn-partnera nalaze se Off-White, Fendi, Supreme, Anti Social Club, Dior i spisak umetnika koji se stalno širi (Alex Israel, Olafur Eliasson, Virgil Abloh, Nick Ross…)
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Broj 88, mart 2022.
Kako se približavaju izbori, tako i vlast dodaje gas u otvorenom podmazivanju svih ciljnih grupa od kojih očekuje glas. Pa tako vladajuća garnitura...
Broj 88, mart 2022.
Vlast je uspela u nameri da pre izbora maksimalno podeli stranke iz opozicije. Pocepane su (beznadežno) i prozapadne stranke i stranke koje su prot...
Broj 88, mart 2022.
Da li ste primetili kako je sve poskupelo? Litar i po svežeg mleka košta više od 140 dinara u malim prodavnicama, a ne tako davno mogao je da se ku...
Broj 88, mart 2022.
Demokratija se u Srbiji još nije zapatila, a kad će - ne znamo. I ne pričam o društveno-političkom uređenju. To se još i može dovesti na koliko-tol...
Broj 88, mart 2022.
Iako je socijalistička Jugoslavija delovala kao „monolitna“, jednopartijska država, sa veoma kontrolisanom štampom i ograničenom slobodom izražavan...
Broj 88, mart 2022.
Najveći evropski telekomunikacioni operateri pozvali su EU zakonodavce da primoraju velike tehnološke kompanije (big tech) da doprinesu finansiranj...
Broj 88, mart 2022.
Naš film je jedan korak i kao zemlja nismo nikad bili bliže da se sa Netfliksom prave sporazumi za produkciju, a ne samo za akviziciju domaćeg sadr...
Broj 88, mart 2022.
Rast zarada u evrima pokazuje samo koliko više evra građani mogu da kupe za prosečnu zaradu, ali ne i koliko više proizvoda mogu sebi da priušte P...
Broj 88, mart 2022.
Kompanije koje na korporativnom takmičenju dobiju titulu najboljeg poslodavca izdvajaju se po izvanrednim uslovima za zaposlene, sigurnom radnom ok...
Broj 88, mart 2022.
Kompanije koje na korporativnom takmičenju dobiju titulu najboljeg poslodavca izdvajaju se po izvanrednim uslovima za zaposlene, sigurnom radnom ok...
Broj 88, mart 2022.
Generacijske razlike, za nas u Bambiju, predstavljaju našu snagu. Daju nam mogućnost da kroz uvođenje novih veština koje odlikuju mlade talente, do...
Broj 88, mart 2022.
Imlek kao regionalni lider na tržištu mleka i mlečnih proizvoda uživa ugled jedne od najangažovanijih kompanija kada je reč o društveno odgovornom ...
Broj 88, mart 2022.
Ljudi se često blokiraju i sami sebi stave neki okvir, neka ograničenja, ne vide svoje potencijale i resurse i misle da je neki problem daleko veći...
Broj 88, mart 2022.
Dok su najveći ponos ovdašnjih vlasti brzo izgrađene kovid bolnice, u njima rade medicinari sa ugovorima na određeno i radno mesto im je klimavo. N...
Broj 88, mart 2022.
U poslednjih deset godina Republika Srbija je iz budžeta isplatila oko milijardu evra za kazne i penale. To je dvostruko više od uštede ostvarene s...
Broj 88, mart 2022.
U Srbiji, pre svega, treba da se unapredi pravni okvir i omogući efikasna primena principa „produžene odgovornosti“ i načela „zagađivač plaća&ldquo...
Broj 88, mart 2022.
Na onlajn tržištu često se dešava da prodavci nude kopije velikih svetskih brendova, zbog čega čuvene kompanije ne samo da imaju gubitke u prodaji,...
Broj 88, mart 2022.
Pojam „velikanke“ na Guglu nije ni postojao sve donedavno, kada se pojavila izložba „Velikanke srpske kulture“, posvećena velikim naučnicama i umet...
Broj 88, mart 2022.
Za dugoročnije efekte filantropskih inicijativa neophodno je strateško planiranje, kao i bolje povezivanje različitih društvenih aktera. Pored toga...
Broj 88, mart 2022.
Knjige daju nova i šire stara znanja, ali time često i negiraju i preinačavaju ona koja smo imali, razarajući predrasude, stereotipe i prećutkivanj...
Broj 88, mart 2022.
Kaže se da su „u laži kratke noge". Ako je tako, kako to da se kod nas laži i lažljivci dugo i uspešno održavaju „u sedlu"? Kako to da većina, ipak...
Broj 88, mart 2022.
Kad Fejsbuk padne, daleko se čuje. Digitalni gigant Meta koji u svom vlasništvu poseduje ne samo Fejsbuk, nego i Instagram, Mesindžer i WhatsUp, iz...
Broj 88, mart 2022.
Teško je poverovati, ali ja sam do pre izvesnog vremena uživala u svojoj muci. Doduše, nisam ja to baš tako jasno percipirala, al' sam se ponašala ...
Broj 88, mart 2022.
Chanel je ograničio prodaju svojih torbi tako da sada možete da kupite jedan model u dva meseca, pod uslovom da druga kupovina ne bude identična pr...
Broj 88, mart 2022.
U bogatoj ruskoj umetnosti, do prvih platana Isaka Levitana, pejzaž je uglavnom smatran dosadnim žanrom. Veliki talenat i neverovatna umešnost ovog...
Nema komentara