
Kolumna Biljane Stepanović
Potplati, pripreti, pobedi
Broj 88, mart 2022.
Kako se približavaju izbori, tako i vlast dodaje gas u otvorenom podmazivanju svih ciljnih grupa od kojih očekuje glas. Pa tako vladajuća garnitura...
Imlek kao regionalni lider na tržištu mleka i mlečnih proizvoda uživa ugled jedne od najangažovanijih kompanija kada je reč o društveno odgovornom načinu poslovanja. Pored isporučivanja najkvalitetnijih mlečnih proizvoda, u fokusu kompanije su i projekti koji pomažu razvoj zajednice i utiču na dobrobit razli-čitih ugroženih kategorija.
Strateški opredeljena da podržava ugrožene članove društva, kompanija Imlek kroz svoje društveno odgo-vorne aktivnosti promoviše razvoj lokalne zajednice, očuvanje životne sredine, tradiciju i porodične vred-nosti.
Protekle dve godine koje je obeležila pandemija virusa kovid-19, svedoci smo nove realnosti koja je pred sve nas postavila različite izazove. U jeku pandemije, kompanija Imlek je pokazala visok stepen društvene solidarnosti, i nastavila da sprovodi odgovorne projekte, kako na internom, tako i na eksternom nivou.
Na poziv Vlade Republike Srbije kompanija Imlek je obezbedila neophodna sredstva za nabavku sedam respiratora potrebnih za lečenje pacijenata sa teškom kliničkom slikom, koji su raspoređeni u zdravstvene centre širom Srbije. Pacijentima i osoblju u najvećim medicinskim ustanovama donirano je više desetina tona mleka, kao i Banci hrane, koja je robu distribuirala narodnim kuhinjama i udruženjima koja zbrinjavaju socijalno ugrožene građane.
Pored donacija Banci hrane, Imlek je obezbedio dezinfekciona sredstva, beskontaktne toplomere i zaštitne maske štićenicima Prihvatilišta za decu Beograda. Takođe, obradovao ih je omiljenim proizvodima brenda Moja Kravica i time dodatno učvrstio kontinuiranu saradnju sa Prihvatilištem za decu i Sekretarijatom za socijalnu zaštitu.
Tokom 2021. godine, kompanija nastavlja da daje svoj doprinos društvu i pokazuje zahvalnost za kontinui-rano poverenje koje joj zajednica pruža. Imlek je u sklopu svog društveno odgovornog poslovanja donaci-jama svojih proizvoda obradovao domove za decu bez roditeljskog staranja, decu sa smetnjama u razvoju, kao i domove za stara lica i javne kuhinje širom naše zemlje. Samo neke od institucija sa kojima tradicional-no sarađuje na svom putu humanosti su Svratište za decu ulice u Beogradu, Prihvatilište za decu Beograda, Dom za nezbrinutu decu „Duško Radović“ u Nišu, SOS Dečije selo u Sremskoj Kamenici, Dom za decu ometenu u razvoju „Kolevka“ u Subotici, Svratište za decu i mlade u Novom Sadu i drugi. Takođe, kom-panija veliku pažnju poklanja i osnovnim školama i vrtićima širom Srbije, koje više puta godišnje obraduje donacijama mleka i mlečnih proizvoda. Mališanima vrtića „Venčić“ na Savskom vencu, u kojem borave deca sa smetnjama u razvoju, Imlek je po preporuci i uz podršku institucija donirao novi i savremeni inven-tar sa spravama za igru i razvoj motorike.
Na internom nivou, u udarnom talasu pandemije, kompanija je odgovorno postupila i prema svojim zapo-slenima i prema očekivanjima tržišta. Zaposlenima u proizvodnim pogonima obezbeđena je sva neophodna zaštitna oprema za rad po smenama kako bi se snabdevanje mlečnim proizvodima nastavilo i u momentima krize, dok je ostalima omogućen rad od kuće u cilju zaštite zdravlja čitave zajednice. U saradnji sa Institu-tom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“ i uz podršku Privredne komore Srbije, odmah na početku kolektivne imunizacije u Srbiji, Imlek je organizovao vakcinalne punktove na svojoj najvećoj pro-izvodnoj lokaciji u Padinskoj skeli. Kompanija je tom prilikom uputila poziv za vakcinaciju svim kooperan-tima kompanije, kako bi pre svega sačuvali svoje zdravlje, a zatim i kako bi osigurali bezbedan proces pro-izvodnje mleka koji je izrazito osetljiv.
Kao kompanija čije je strateško opredeljenje društveno odgovorno poslovanje, s fokusom na socijalno ugrožene grupe društva, Imlek se kontinuirano zalaže za kvalitetniji i bolji život sugrađana, o čemu svedoče brojne sprovedene akcije. Društvena solidarnost i odgovornost ostaju jedan od imperativa poslovanja kom-panije, kao srdačni odgovor na poverenje koje joj potrošači u kontinuitetu pružaju skoro sedam decenija.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Broj 88, mart 2022.
Kako se približavaju izbori, tako i vlast dodaje gas u otvorenom podmazivanju svih ciljnih grupa od kojih očekuje glas. Pa tako vladajuća garnitura...
Broj 88, mart 2022.
Vlast je uspela u nameri da pre izbora maksimalno podeli stranke iz opozicije. Pocepane su (beznadežno) i prozapadne stranke i stranke koje su prot...
Broj 88, mart 2022.
Da li ste primetili kako je sve poskupelo? Litar i po svežeg mleka košta više od 140 dinara u malim prodavnicama, a ne tako davno mogao je da se ku...
Broj 88, mart 2022.
Demokratija se u Srbiji još nije zapatila, a kad će - ne znamo. I ne pričam o društveno-političkom uređenju. To se još i može dovesti na koliko-tol...
Broj 88, mart 2022.
Iako je socijalistička Jugoslavija delovala kao „monolitna“, jednopartijska država, sa veoma kontrolisanom štampom i ograničenom slobodom izražavan...
Broj 88, mart 2022.
Najveći evropski telekomunikacioni operateri pozvali su EU zakonodavce da primoraju velike tehnološke kompanije (big tech) da doprinesu finansiranj...
Broj 88, mart 2022.
Naš film je jedan korak i kao zemlja nismo nikad bili bliže da se sa Netfliksom prave sporazumi za produkciju, a ne samo za akviziciju domaćeg sadr...
Broj 88, mart 2022.
Rast zarada u evrima pokazuje samo koliko više evra građani mogu da kupe za prosečnu zaradu, ali ne i koliko više proizvoda mogu sebi da priušte P...
Broj 88, mart 2022.
Kompanije koje na korporativnom takmičenju dobiju titulu najboljeg poslodavca izdvajaju se po izvanrednim uslovima za zaposlene, sigurnom radnom ok...
Broj 88, mart 2022.
Kompanije koje na korporativnom takmičenju dobiju titulu najboljeg poslodavca izdvajaju se po izvanrednim uslovima za zaposlene, sigurnom radnom ok...
Broj 88, mart 2022.
Generacijske razlike, za nas u Bambiju, predstavljaju našu snagu. Daju nam mogućnost da kroz uvođenje novih veština koje odlikuju mlade talente, do...
Broj 88, mart 2022.
Ljudi se često blokiraju i sami sebi stave neki okvir, neka ograničenja, ne vide svoje potencijale i resurse i misle da je neki problem daleko veći...
Broj 88, mart 2022.
Dok su najveći ponos ovdašnjih vlasti brzo izgrađene kovid bolnice, u njima rade medicinari sa ugovorima na određeno i radno mesto im je klimavo. N...
Broj 88, mart 2022.
U poslednjih deset godina Republika Srbija je iz budžeta isplatila oko milijardu evra za kazne i penale. To je dvostruko više od uštede ostvarene s...
Broj 88, mart 2022.
U Srbiji, pre svega, treba da se unapredi pravni okvir i omogući efikasna primena principa „produžene odgovornosti“ i načela „zagađivač plaća&ldquo...
Broj 88, mart 2022.
Na onlajn tržištu često se dešava da prodavci nude kopije velikih svetskih brendova, zbog čega čuvene kompanije ne samo da imaju gubitke u prodaji,...
Broj 88, mart 2022.
Pojam „velikanke“ na Guglu nije ni postojao sve donedavno, kada se pojavila izložba „Velikanke srpske kulture“, posvećena velikim naučnicama i umet...
Broj 88, mart 2022.
Za dugoročnije efekte filantropskih inicijativa neophodno je strateško planiranje, kao i bolje povezivanje različitih društvenih aktera. Pored toga...
Broj 88, mart 2022.
Knjige daju nova i šire stara znanja, ali time često i negiraju i preinačavaju ona koja smo imali, razarajući predrasude, stereotipe i prećutkivanj...
Broj 88, mart 2022.
Kaže se da su „u laži kratke noge". Ako je tako, kako to da se kod nas laži i lažljivci dugo i uspešno održavaju „u sedlu"? Kako to da većina, ipak...
Broj 88, mart 2022.
Kad Fejsbuk padne, daleko se čuje. Digitalni gigant Meta koji u svom vlasništvu poseduje ne samo Fejsbuk, nego i Instagram, Mesindžer i WhatsUp, iz...
Broj 88, mart 2022.
Teško je poverovati, ali ja sam do pre izvesnog vremena uživala u svojoj muci. Doduše, nisam ja to baš tako jasno percipirala, al' sam se ponašala ...
Broj 88, mart 2022.
Chanel je ograničio prodaju svojih torbi tako da sada možete da kupite jedan model u dva meseca, pod uslovom da druga kupovina ne bude identična pr...
Broj 88, mart 2022.
U bogatoj ruskoj umetnosti, do prvih platana Isaka Levitana, pejzaž je uglavnom smatran dosadnim žanrom. Veliki talenat i neverovatna umešnost ovog...
Broj 88, mart 2022.
Slavni brend RIMOWA, koji kreira putni asortiman, osnovan je 1898. godine u Kelnu u Nemačkoj i od tada važi za jedan od najtraženijih kofera za put...
Nema komentara