Trendovi

Kako političari koriste nove medije

U trenutku pisanja ovog teksta, predizborna kampanja ulazi u sam finiš. Politika je odavno došla na društvene mreže a, s obzirom na to da pratimo trendove i vesti sa mreža, da vidimo kako su ih iskoristili političari.

Pre svega, kako je potencijal u pronalaženju novih glasača, takozvanih apstinenata, iskoristila najpre opozicija. Vlast godinama obilato koristi televizije s nacionalnom pokrivenošću i ima mnogo više resursa neophodnih u kampanji.

TikTok je najbrže rastuća društvena mreža na svetu i mesecima je u samom vrhu po broju instalacija. Poznato je, a i pisali smo već o tome, da se tamo nalazi uglavnom mlađa populacija. Za razliku od Fejsbuka, Instagrama, Tvitera, gde je društvo poprilično raznoliko, na TikToku su (uglavnom) mladi i po nepisanom pravilu - apstinenti. Način izražavanja je isključivo kroz video, od nekoliko sekundi do čak 10 minuta.

Naime, ova kineska društvena mreža najavila je krajem februara ove godine da produžava trajanje jednog videa na rekordnih 10 minuta. To je sasvim dovoljno vremena da se čovek iskaže. Dakle, prečica za dolazak do mladih glasača za kojima žude skoro sve izborne liste.

ŠTA NA TIKTOK-U NAJBOLJE PROLAZI?

Recept za kako napraviti viralan video za TikTok ne postoji. Ipak, postoje neke „fore” koje mogu da utiču na popularnost videa. Recimo, još uvek se bolje kotiraju kratki videi. Viralne koreografije praćene uz jednu te istu pesmu, naravno od svega nekoliko sekundi, gledaju se i lajkuju na ovoj društvenoj mreži. Propratni tekst je poželjan ukoliko na brzinu morate da objasnite poentu videa. Oštri „rezovi” prave se jednostavno pomoću TikTok alata, a pružaju dinamiku sadržaja.


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.