Top kompanije za mlade

Podrška mladim talentima od prvog dana

Sarađujemo sa studentskim organizacijama i obrazovnim institucijama, zahvaljujući čemu svake godine mnogo mladih ljudi svoje prve profesionalne korake napravi u Mlekari Šabac

Ljudi pokreću svaku kompaniju i najveći izazov sa kojim se organizacije susreću jeste kako privući kvalitetne mlade kadrove i još važnije – kako ih zadržati u sistemu. Danas, u najvećem broju slučajeva, novac nije glavni pokretač za mlade da se pridruže nekoj kompaniji. Njihovi prioriteti fokusirani su na zainteresovanost za posao, fleksibilnost organizacije, mogućnost profesionalnog usavršavanja, kao i prijatnu radnu atmosferu. Zato je i HR timovima bitno da posebnu pažnju posvete vođenju računa o zaposlenima. Kompanije koje na razvoj i edukaciju svojih ljudi gledaju kao na trošak umesto kao na investiciju, ne mogu očekivati da će uspeti da zadrže kvalitetne kadrove, kaže za Novu ekonomiju Ana Lukač, HR biznis partner u Mlekari Šabac. 

Mi u Mlekari Šabac kao prvi cilj uvek postavljamo prepoznavanje talentovanih mladih ljudi unutar naše kompletne organizacije. Prilikom odabira zaposlenih koji će jednog dana obučavati i svoje naslednike, uzimamo u obzir veštine potrebne za timski rad, dobru komunikaciju, rukovođenje i reagovanje na promene. Uz dobro odabrane i postavljene programe, bavimo se i razvojem oblasti koje su određene za unapređenje. Naravno, svaki korak napredovanja propraćen je pažljivim mentorstvom od strane iskusnih kolega u Mlekari Šabac.

Jedan od naših strateških ciljeva poslovanje je i podrška mladim talentima. Zbog toga sarađujemo sa studentskim organizacijama, kao i sa obrazovnim institucijama, zahvaljujući čemu svake godine mnogo mladih ljudi svoje prve profesionalne korake napravi u Mlekari Šabac. Verujemo da je od presudnog značaja da nove kolege osete podršku i oslonac od prvog dana i zato od starta obezbeđujemo mentorstvo i onboarding program, koji pruža bržu, efikasniju i kompletniju integraciju u naš poslovni sistem. Znanje je najmoćniji alat koji imamo na raspolaganju u našem poslovanju i to je nešto što pružamo i svim novim kolegama, kako bi na najbolji mogući način odgovorili zahtevima posla i imali priliku da dostignu najviši nivo profesionalnog razvoja.

Mladim ljudima su potrebni izazovi, potreban im je određeni stepen autonomije u radu i mogućnost učenja i ličnog razvoja. Takođe im je veoma važno i da imaju jasnu sliku o mogućnostima kretanja kroz organizaciju i napredovanja u sistemu, zbog čega je transparentnost tog procesa neophodna. S obzirom na to da smo HR sektor postavili pre godinu dana, još uvek definišemo neke od ovih stavki, ali je puno toga već urađeno u procesu upravljanja talentima. Mapirali smo potencijale i naslednike za različite rukovodeće pozicije, uradili razvojnu procenu sa kolegama, nakon koje je svako dobio individualnu povratnu informaciju i kreirali smo razvojni program kroz koji zaposleni upravo prolaze.

Naravno, uvek postoje izazovi, ali mi u Mlekari verujemo da su rešenja za njihovo prevazilaženje slušati šta vam zaposleni kažu i usmeriti pažnju i resurse na kreiranje dobrog mesta za rad.

Na kraju, dobro je poznata činjenica da su zadovoljni zaposleni najbolji ambasadori svake kompanije, pa samim tim i najsnažnija preporuka za privlačenje novih, mladih, talenata.


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.