
Kolumna Biljane Stepanović
Sa čim ulazimo u krizu
Broj 89, april 2022.
Dok se vi premišljate da li da uplatite letovanje dok traju popusti, ili ipak da sačekate dok vidite razvoj situacije (ko zna, možda odnese đavo &s...
Broj 89, april 2022.
Milenijum osiguranje
0 komentara
Naši klijenti znaju da imaju pravog prijatelja u osiguranju
Ove godine Milenijum osiguranje obeležava 30 godina od početka rada. Time smo se svrstali u red najstarijih osiguravajućih kuća u Srbiji. Za to vreme pažljivo smo osluškivali potrebe klijenata i tržišta, unapređivali kvalitet usluga i proširivali ponudu novim proizvodima. Ta posvećenost i profesionalnost, uz naše višedecenijsko poslovno iskustvo, jeste ono što izdvaja Milenijum osiguranje. Zato se trudimo da svakom našem klijentu maksimalno izađemo u susret, da znaju da imaju pravog prijatelja u osiguranju.
Tokom 2022. godine nizom manifestacija, događaja i korporativnom kampanjom, sa našim saradnicima i partnerima, obeležićemo ovaj važan datum za našu firmu.
Uz klijente i partnere, oni kojima posebnu pažnju poklanjamo jesu naši zaposleni. U Milenijum osiguranju radi više od 500 ljudi i jedan od fokusa našeg rada jeste posvećenost daljem unapređenju njihovih profesionalnih veština, što je jedan od zadataka Snežane Minić, rukovodioca Službe za pravne poslove, kontrolu usklađenosti poslovanja i upravljanje ljudskim resursima.
Profesionalno usavršavanje zaposlenih
„U skladu sa našim vrednostima, kao deo HR funkcije smatram da svaki zaposleni predstavlja važan deo tima Milenijum osiguranja. Svi mi zaposleni kako pojedinačno tako i timskim radom doprinosimo kontinuiranom unapređenju poslovanja čiji je cilj pružanje visokokvalitetne usluge osiguranja našim klijentima. Veoma je bitno napomenuti da je osnovni cilj razvoj svakog zaposlenog, a našim kolegama su u tom smislu dostupne obuke u svrhu njihovog profesionalnog usavršavanja, zatim tim bildinzi i radionice u svrhu bolje saradnje, komunikacije, razmene znanja i iskustava. Na taj način ulažemo u naše zaposlene, a sve kako bismo zajedničkim snagama, postigli najbolje rezultate za kompaniju“, naglašava Snežana Minić.
Prošle godine Milenijum osiguranje iniciralo je projekat organizacione kulture i zajedno sa rukovodiocima definisalo četiri vrednosti koje predstavljaju Milenijum u tačno četiri reči.
„To su posvećenost, integritet, odgovornost i uspeh, što je kultura naše organizacije. Takođe, ove godine će biti obavljena reorganizacija sektora, pre svega u cilju unapređivanja opisa poslova zaposlenih, dodatne gradacije radnih mesta, što je osnova za utvrđivanje razvojnih planova za sve zaposlene“, dodaje Minićeva.
U toku su veliki projekti u oblasti ljudskih resursa, jer želimo da naši zaposleni budu motivisani, a jako je bitno kada slavimo 30 godina od osnivanja kompanije da gledamo u budućnost. U tom smislu, inicirali smo između ostalog i projekat razvoja talenata, a razvoj svih zaposlenih ćemo obezbediti kroz projekat upravljanja radnim učinkom. Fokus svih nas jeste da se omogući svakom zaposlenom da se razvija kroz procenu ključnih kompetencija i kriterijuma u odnosu na kulturu i vrednosti kompanije.
Potencijal dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja
U prošloj, 2021. godini, Milenijum osiguranje zabeležilo je oko 300.000 polisa različitih vrsta osiguranja, te ostvarilo premiju od 3.622 miliona dinara. Dobrovoljno zdravstveno osiguranje je vrsta polise koja procentualno beleži najveći rast i prepoznato je kao osiguranje sa najvećim potencijalom na tržištu republike Srbije. Tu je svakako važno i putno osiguranje sa dodatnim pokrićem za kovid-19, koje je vrlo aktuelno u vreme pandemije. Sve informacije o poslovanju i planovima Milenijum osiguranja možete naći na našem sajtu https://www.mios.rs/.
Važni brzina i kvalitet
Milenijum osiguranje će i u budućnosti nastaviti da unapređuje svoju tržišnu poziciju. Cilj nam je da našim klijentima obezbedimo još bržu i kvalitetniju uslugu. Fokusiraćemo se na dobrovoljno zdravstveno osiguranje, ali i na razvoj ostalih proizvoda. Svesni smo da je stepen osiguranja imovine i dalje veoma nizak u Srbiji, a mi nameravamo da to promenimo.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Broj 89, april 2022.
Dok se vi premišljate da li da uplatite letovanje dok traju popusti, ili ipak da sačekate dok vidite razvoj situacije (ko zna, možda odnese đavo &s...
Broj 89, april 2022.
Ruska agresija na Ukrajinu otvorila je potpuno novo poglavlјe u međunarodnim odnosima. U ovom ratu se prelama odnos „liberalnog sveta“ koji predvod...
Broj 89, april 2022.
Na cene polјoprivrednih artikala izuzetno će uticati skok cene mineralnih đubriva (bar tri puta je skuplјe nego pre godinu dana), kao i rast cene d...
Broj 89, april 2022.
Pandemija korona virusa i invazija Rusije na Ukrajinu ogolile su do kraja jednu izuzetno poražavajuću stvar. Činjenice su odavno izgubile bitku pro...
Broj 89, april 2022.
Nismo preprodavci, već platforma na kojoj trgovci imaju mogućnost da upravljaju svojim cenama, inventarom, akcijama, promocijama, što znači da zadr...
Broj 89, april 2022.
Svaki građanin Srbije je u periodu od 10 godina dodatno zadužen za oko 2.278 evra, tako da dug po glavi stanovnika trenutno iznosi oko 4.550 evra, ...
Broj 89, april 2022.
Kada je reč o kretanju javnog duga Srbije, prethodne dve decenije se mogu podeliti na četiri perioda: period pada javnog duga (2000-2008), period s...
Broj 89, april 2022.
Plata nije jedini benefit koji privlači mlade ljude. To se, nekako, podrazumeva. Bez dobre plate, mladi stručni ljudi ne žele ni da odu na razgovor...
Broj 89, april 2022.
Sarađujemo sa studentskim organizacijama i obrazovnim institucijama, zahvaljujući čemu svake godine mnogo mladih ljudi svoje prve profesionalne kor...
Broj 89, april 2022.
Svaki praktikant od početka dobije podršku kolege na kojeg uvek može da računa Na prvom festivalu Employer brandinga - Empple, kompanija Bambi dob...
Broj 89, april 2022.
Mladi posebno cene dobro strukturiran onboarding program koji im omogućava da se upoznaju sa procesima rada, scrum metodologijom, kulturom i vredno...
Broj 89, april 2022.
Mladi imaju velika očekivanja od poslovnog sektora. Važno je da im kompanije otvore svoja vrata i omoguće plaćenu praksu, mentorstvo, volontiranje ...
Broj 89, april 2022.
Tokom prvih šest meseci, svi novozaposleni su istovremeno i polaznici naše onboarding akademije ,,Knowledge infusion”, tokom koje stiču strukturisa...
Broj 89, april 2022.
STIHL proizvodi daju važan doprinos očuvanju prirode Kompanija STIHL, vodeći svetski proizvođač motornih testera i uređaja za poljoprivredu, &scar...
Broj 89, april 2022.
Ljudi su spremni da ubrizgaju botoks, da peglaju bore, ali nisu dovoljno spremni da sistematski brinu o svom zdravlju, da se pregledaju pre nego št...
Broj 89, april 2022.
Ispod radara brige kako da se nadomeste „rupe“ u znanju, prolazi čitava lepeza tegoba u mentalnom zdravlju učenika koje je izazvala ili pojačala pa...
Broj 89, april 2022.
Od 2006. godine, kada je počeo program privlačenja stranih investicija subvencijama, do kraja 2019. godine investitori su od države dobili 638 mili...
Broj 89, april 2022.
Građani Zrenjanina iščekuju realizaciju velike kineske investicije u fabriku automobilskih guma Linglong. Da li će ta investicija pogurati lokalnu ...
Broj 89, april 2022.
Poljoprivreda i te kako može da pokrene ekonomiju. U Srbiji preovlađuju ratarske kulture koje se uzgajaju na velikim površinama, a donose daleko ma...
Broj 89, april 2022.
Populisti često koriste manipulisanje ljudskim emocijama da bi se domogli i održali na vlasti. Posebno osetljivi baš na ovu vrstu manipulacije obeć...
Broj 89, april 2022.
Imam osećaj da nove generacije vode računa o tome da ne pokažu svoje slabosti, otkriju nezadovoljstvo. Da ne pokažu emociju jer je to znak slabosti...
Broj 89, april 2022.
U trenutku pisanja ovog teksta, predizborna kampanja ulazi u sam finiš. Politika je odavno došla na društvene mreže a, s obzirom na to da pratimo t...
Broj 89, april 2022.
Mnogo je tajni vezanih za život i delo firentinskog slikara rane renesanse. „Burence“(Botticelli) bio je nadimak koji mu je dao stariji brat, a ost...
Broj 89, april 2022.
Arhitekta Daniel Libeskind dizajnirao je novu, ugaonu flašu za konjak Hennessy Daniel Libeskind je jedan od najpoznatijih svetskih arhitekata, pro...
Broj 89, april 2022.
Nekoliko velikih luksuznih brendova, uglavnom francuskih, najavilo je povlačenje sa ruskog tržišta, a do sada su mnogi i zatvorili svoje prodavnice...
Nema komentara