L’Oréal

Budućnost industrije lepote je fizička, digitalna i virtuelna!

Da li ćemo u bliskoj budućnosti birati parfem uz pomoć uređaja koji prati našu moždanu aktivnost na određene mirise, da li će nam AI pomagati da odaberemo nijansu ruža ili pudera koja u potpunosti odgovara našem tenu? Tehnološke inovacije unapređuju gotovo sve industrije, pa tako i industriju lepote. Na nedavno održanoj najvećoj evropskoj tehnološkoj konferenciji Viva Technology, lider ove industrije L’Oréal, predstavio je svoju viziju budućnosti lepote, zasnovane na tehnološkim inovacijama.  

„U L’Oréal-u verujemo da lepota počiva na spajanju nauke i tehnologije i da će ove moćne sile oblikovati budućnost industrije“, kaže Barbara Lavernos, zamenica generalnog direktora, zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u L’Oréal-u. „Kombinujući naše više od veka dugo naučno znanje sa najsavremenijim fizičkim i digitalnim tehnološkim inovacijama,  menjamo i pojačavamo iskustva lepote kako bismo ispunili želje, snove i težnje naših potrošača širom sveta.“

Odabir parfema uz pomoć slušalica

Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation jedinstveno rešenje koje koristi multisenzorske slušalice, koje prate i analiziraju naše emocionalne odgovore na različite mirise, u cilju odabira savršenog parfema za svakog potrošača. 

Veštačka inteligencija za savršenu nijansu ruža

Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je uređaj sa ugrađenom veštačkom inteligencijom, koji nudi vrhunsku personalizaciju ruževa za usne. Jednim dodirom, uređaj analizira hiljade mogućnosti prilagođenih boja – uparivanjem sa tonom kože ili odećom korisnika – i u roku od nekoliko sekundi proizvodi prilagođenu nijansu.

Tehnološki salon budućnosti

L’Oréal Water Saver, revolucionarna je glava tuša koja koristi tehnologiju raketnih motora za efikasno iskustvo pranja kose, dok smanjuje potrošnju vode za 61 odsto u poređenju sa standardnim metodama. 

Maloprodaja (Lepota nadohvat ruke)

Iz Lancôme stiže Absolue Dual-LED Youth Treatment, uređaj koji koristi patentiranu LED svetlosnu terapiju  za lečenje kože i smanjenje pojave finih linija i bora, dok Lancôme Skin Screen pruža dijagnostiku na prodajnom mestu, sa mogućnošću procene više od 13 različitih stanja kože. Ovaj brend donosi inovacije i u usklađivanju nijansi pudera, uz 

Lancôme Shade Finder koji može da otkrije do 22.500 jedinstvenih nijansi kože.

Virtuelna dermatološka nega

SkinCeuticals Pro 1:1 potrošačima pruža mogućnost online dermatoloških saveta putem privatnih video-konsultacija sa profesionalnim medicinskim estetičarem. 


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.