Cilj je stabilno snabdevanje gorivom
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Avatar butik je logičan iskorak kompanije Meta, jer avatari su naša sadašnjost. U digitalnom svetu, avatari su naši predstavnici, a ne samo da će nas predstavljati svojim likom, nego i garderobom. Odelo, dakle, čini avatara.
Metina modna prodavnica već je pripremila autfitove za avatare svojih korisnika. Poznati modni brendovi stajaće iza kolekcija u onlajn prodavnici na Fejsbuku i Mesindžeru. Već sada možete da svoje digitalne kopije obučete u Pradu, Balenciagu ili Tom Braun, a u ponudi će biti kreacije drugih poznatih brendova.
I ne samo da će poznate modne kompanije moći da otvaraju svoje digitalne prodavnice, već će priliku za to imati i manje poznati umetnici, ali i svi drugi Meta korisnici koji će moći da kreiraju odeću i obuću, kao i frizure za avatare i taj posao, razume se, biće monetizovan.
Slično će biti kao na Roblox-u, gde korisnici kupuju „nadogradnje” za svoje digitalne altere ego, bilo za novac ili ih osvajaju u igrama, pa mogu da obuku avatare u Tommy Hilfiger, GAP ili Gucci.
Kupovina „skinova” za avatare nije Metin izum, mnogo je platformi koje na ovaj način zarađuju. Procena da je to dobar vid zarade, sasvim je realna, jer je sve više ljudi na planeti koji mnogo vremena provode u Metaverzumu, živeći kroz sopstvenog avatara. Što ga onda ne bi (dobro) obukli?
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
MOL grupa prisutna je u Srbiji pune dve decenije. Za to vreme, kompanija se razvila u jednog od vodećih učesnika u trgovini naftnim derivatima, ali se kao i svi ostali, u poslednjih nekoliko godina suočava s...
Tokom, sada već decenijske, vladavine SNS-a, teško je i nabrojati neispunjena obećanja, počevši od onih na čijim krilima su i došli do vlasti, poput rešavanje 24 sporne privatizacije ili simpatičnog obećanja...
INTERVJU Tamara Džamonja Ignjatović, redovna profesorka Filozofskog fakulteta u Beogradu
Nesumnjivo je da električni automobili imaju čitav niz prednosti u odnosu na klasične, pre svega u tome što nemaju nikakve emisije gasova (mada njihov proizvodnja i reciklaža nisu nimalo ekološke), ali istov...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE