Haris Rid, modni dizajner

Neko o kome se toliko priča

Glam rock androginija sa fluidnim, romantičnim eskapizmom danas je, više nego ikada, svuda. Mladi dizajner koji trenutno najviše zastupa tu estetiku, Haris Rid, na početku je karijere i, malo pomalo, osvaja svet sa jednim po jednim ogromnim šeširom na jednoj po jednoj celebrity glavi

Rodno fluidan, mlad, atraktivan, crvenokos i visok, model sopstvenih kreacija, dizajner i muza u jednom, zaštitno lice Gucci rodno neutralnog parfema, Haris Rid polako postaje velika britanska nada na koju se već neko vreme čeka. Sa samo 26 godina, odmah se izdvojio kao dizajner koji se igra sa granicama odnosa „muško - žensko”, što se sad polako već podrazumeva kao opšte mesto u modnom svetu. Njegovu estetiku opisuju kao „nebinarni romantizam”, a ono po čemu je već prepoznatljiv jesu klasični muški krojevi sa skulpturalnim suknjama i haljinama, uparenim uz ogromne šešire i ukrase za glavu. 

Na sebe je skrenuo pažnju prisustvom i oblačenjem poznatih za Met Gala, stajlingovanjem i dizajniranjem svetske turneje engleskog pevača i glumca Herija Stajlsa, haljinom koju je za njega napravio za editorijal u Vogue magazinu, kao i najnovijom naslovnom stranom za julski britanski Vogue, na kojoj Bijonse nosi njegov već prepoznatljiv šešir, ili instalaciju od perja, ili skulpturu na glavi. Prošle godine magazine GQ mu je dodelio nagradu za dizajnera godine.


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.