UNIQA osiguranje posluje online 24/7

UNIQA

UNIQA ide u korak sa najsavremenim tehnološkim trendovima primenom najboljih primera iz prakse svoje grupacije koja posluje u 18 zemalja Evrope, što je rezultiralo da se za relativno kratko vreme pozicionira kao lider u inovacijama na lokalnom tržištu. Poslovanje svakodnevno prilagođava potrebama klijenata, koje su se od pre samo nekoliko godina značajno promenile, pa se sada u samom vrhu liste prioriteta nalaze vreme i komfor. Upravo je inspiracija zahtevima klijenata, rezultirala kontinuiranim inovacijama i diktiranjem novih standrada koje UNIQA postavlja na tržištu osiguranja u Srbiji. 

UNIQA digitalnu budućnost ne čeka – ona tu budućnost stvara zahvaljujući digitalnoj transformaciji i stalnom unapređenju servisa.

Inspirisani potrebama klijenata oformljeni su Kontakt centri koji rade 24/7, dok je sa operaterima pored uobičajenih načina, omogućena komunikacija i putem Live Chat-a. UNIQA je među prvima na lokalnom trištu pokrenula veb šop, uvela besplatan Viber broj za prijavu iznenadne bolesti ili nezgode u inostranstvu, kao i brojne online inovacije koje prate i podupiru ponudu kompanije.

Celokupan proces osiguranja je zaokružen online uz pomoć apikacija na vebsajtu kompanije www.uniqa.rs, uz jednostavno korišćenje svih raspoloživih online i telefonskih servisa.

Ukoliko je korisnik zainteresovan za informaciju o proizvodima osiguranja može ih pronaći na vebsajtu, saznati više putem Live Chat-a sa operaterima Kontakt centra ili slanjem zahteva za ponudu osiguranja korišćenjem opcije „Želite ponudu?“

U slučaju želje da se ostvari kontakt sa agentom osiguranja u gradu stanovanja, i to je moguće odlaskom na aplikaciju „Izaberi svog savetnika za osiguranje“. 

Posetom veb sajtu omogućena je i Online kupovina 24/7. UNIQA internet prodavnica radi 24h, a u ponudi je kupovina putnog osiguranja, pomoći na putu i osiguranja domaćinstva. Sve se  završava jednostavno, u par koraka, a po izvršenom plaćanju karticom polisa stiže na imejl korisnika. 

Koliko je potrebno izdvojiti za privatno zdravstveno osiguranje može se saznati uz pomoć kalkulatora koji korisnike očekuje na www.uniqa.rs. Sa istog mesta moguće je direktno zakazati zdravstveni pregled u više od 800 zdravstveih ustanova širom Srbije, uz pomoć online aplikacije ili uputiti imejl lekarima MedUNIQA kontakt centra.

Plaćanje rata za osiguranja, je moguće izvršiti u potpunosti online, bez provizije, putem veb stranice www.uniqa.rs. Plaćanje se odvija  uz potpunu sigurnost Visa, Master i Maestro platnim karticama.

Korisnicima osiguranja, UNIQA je pružila još jedno korisno iskustvo omogućivši da prijavu štete završe u potpunosti online. Online prijava šteta dostupna je 24 časa na vebstranici kompanije, pri čemu se sva neophodna dokumentacija dostavlja putem imejla.

Pun krug online usluga UNIQA zatvara video – procenom šteta. Zahvaljujući ovom inovativnom servisu, korisnici mogu da, tokom samo jednog video poziva sa proceniteljem, u realnom vremenu, snime nastala oštećenja na imovini i vozilu, zbog čega proces isplate šteta, uz kompletiranu dokumentaciju, traje do 48 sati

Upotreba Video - procene šteta zahteva samo mobilni uređaj – telefon ili tablet i dobru internet konekciju, uz jednostavan postupak procene. Nakon što prijavi štetu telefonom i pošalje dokumentaciju imejlom, klijent dogovara termin i dobija link za pristup video-razgovoru sa proceniteljem UNIQA osiguranja i ceo proces završava za najviše 15 minuta.  

Nakon završene i kompletirane online usluge korisnici UNIQA osiguranja svoje utiske mogu ostaviti uz pomoć veb knjige utisaka i oceniti zadovoljstvo korišćenjem vebsajta. Kako drugačije nego online.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara