Coca- Cola HBC Srbija smanjila potrošnju vode za 53,8 odsto

Coca Cola Srbija saopštenje

Coca - Cola HBC Srbija smanjila je potrošnju vode po litru proizvedenog pića za 53,8 odsto, dok je ukupna potrošnja energije po litru proizvedenog pića do 2019. godine smanjena za 52 procenta, saopštila je kompanija povodom objavljivanja sedmog Izveštaja o održivom poslovanju za 2019. godinu.

Kako se navodi, samo u 2019. godini, u projekte koji podstiču razvoj zajednice Coca-Cola HBC Srbija je uložila preko 36 miliona dinara. 

Istovremeno, Coca-Cola HBC Srbija nastoji da smanji i uticaj svoje ambalaže na životnu sredinu i to povećanjem sadržaja recikliranog materijala u ambalaži i razvijanjem pakovanja manje težine. 

Samo u 2019. godini, ostvarena je ušteda od 295 tona PET materijala.  Na taj način, kompanija želi da ostvari cilj da do 2025. godine 35 odsto PET ambalaže sadrži reciklirani material, kao i da prikupi 75 odsto primarne ambalaže svojih proizvoda, navodi se u saopštenju.

Kompanija navodi i da je poslovni poduhvat koji je obeležio 2019. godinu akvizicija kompanije Bambi od strane kompanije Coca-Cola HBC AG. 

"Poslovanje Bambija ima dugu tradiciju uspeha. Posvećen potrošačima, inovativnosti, raznovrsnom portfoliju brendova, Bambi je više od 50 godina sinonim kvaliteta i uspeha. Akvizicija koja je finalizovana prošle godine za Bambi je označila nove razvojne mogućnosti i proširenje, a za Coca-Cola HBC priliku da se stvore dodatne vrednosti za kompaniju, kupce i akcionare". 

Podseća se i da je Coca-Cola HBC Srbija  već godinama unazad prepoznata kao najpoželjniji poslodavac koji zaposlenima nudi podsticajno radno okruženje, ravnopravan pristup i podjednaku šansu za profesionalni razvoj. Tome u prilog svedoči i indeks privrženosti zaposlenih koji iznosi 90 odsto. 

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara