Donacije kompanija ne posustaju u trećoj nedelji vanrednog stanja

Pixabay

Kompanije u Srbiji obezbedile su velike donacije u vidu novca, respiratora i neophodne opreme zdravstvenim i socijalnim ustanovama u poslednjoj nedelji marta. Donacije u prethodnim nedeljama možete pogledati OVDE i OVDE.

Unilever donira 2700 Domestosa zdravstvenim ustanovama i Gerontološkim centrima

Kompanija Unilever donirala je 2700 boca proizvoda Domestos Extended Power Pine zdravstvenim ustanovama Klinički Centar Srbije, i to Infektivnoj klinici i Institutu za pulmologiju, kao i Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije, a deo donacije će biti isporučen i Gerontološkim centrima u Beogradu, Obrenovcu, Pančevu i Smederevu, kao i Prihvatilištu za odrasla i stara lica u Kumodraškoj ulici u Beogradu. Donacija proizvoda obuhvata i 100 kofa, 100 džogera, kao i 300 pari rukavica za profesionalni rad. 

Mlekara Šabac donirala 5000 paketa mlečnih proizvoda za najugroženije Beograđane

U saradnji sa kompanijom Mlekara Šabac, Banka hrane Beograd podelila je 5.000 paketa mleka i mlečnih proizvoda socijalno ugroženim sugrađanima, na teritoriji grada Beograda. „Zahvaljujući saradnji sa Bankom hrane donirali smo 15 000 litara dugotrajnog mleka, ABT jogurta i Poppy čokoladnog mleka, kao i oko 2,25 tona sira Mediteraneo - morska so i Sirko mlečnog namaza", kazao je generalni direktor Mlekare Šabac, Dragan Šašić.

TeleGroup donirala novac za respiratore

Kompanija TeleGroup donirala je sredstva za nabavku dva respiratora za zdravstvene ustanove u Srbiji priključivši se akciji koju je pokrenula međunarodna organizacija UNICEF. TeleGroup se priključio i akciji Grada Beograda u prevozu i distribuciji paketa sa osnovnim životnim namirnicama za starije sugrađane koji žive na teritoriji Beograda. 

ALTA banka donira 3 miliona dinara za respiratore

ALTA banka (bivša JUBMES banka) donirala je 3 miliona dinara za nabavku respiratora, koji su neophodni u lečenju od novog koronavirusa – Covid 19. Ovom donacijom, ALTA banka je potvrdila svoju posvećenost društveno odgovornom poslovanju. 

I&F McCann Grupa kupila 5 respiratora

I&F McCann Grupa donirala je sredstva za nabavku 5 respiratora za zdravstvene ustanove u Srbiji. Na ovaj način I&F McCann Grupa je podržala akciju UNICEF-a za nabavku respiratora, prateće zaštitne opreme i higijenskih paketa koji su neophodni za negu i očuvanje zdravlja i života onih koji su najviše ugroženi epidemijom COVID-19 virusa. 

United Grupa pomaže zemljama u regionu sa 3 miliona dolara

United Grupa, koja posluje u sedam zemalja u regionu, u duhu solidarnosti zbog borbe sa virusom COVID 19, doniraće medicinsku opremu i novac u ukupnoj vrednosti od 3 miliona dolara. Za Srbiju je namenjeno milion dolara. Pored novčane donacije od 220.000 dolara, naručeno je 8.800 najkvalitetnijih kompleta testova za virus, 11 medicinskih ventilatora (hirurških respiratora), 250.000 maski, 440 toplomera i 7.000 zaštitnih naočara u vrednosti od 800.000 dolara. Celokupna medicinska oprema naručena je i plaćena još 15. marta, a na organizaciji isporuke koja počinje ove nedelje United Grupa je radila sa vladama u regionu. 

Mlekara Šabac donira dodatnih 100.000 evra, preusmerenih iz budžeta za marketing

Mlekara Šabac ulaže 100.000 evra u donacije umesto da novac uloži u promociju novih proizvoda – voćnih jogurta, koje je nedavno lansirala na tržište. „Ova inicijativa dolazi od naših zaposlenih, u vreme pandemije virusa COVID – 19 i pokazuje želju Mlekare Šabac, da pružimo neku vrstu sigurnosti i oslonca onima koji su najugroženiji, kao i da pokažemo solidarnost u ovim teškim trenucima. 

NLB Banka donirala "Torlaku" laboratorijski materijal

NLB Banka je donirala laboratorijski materijal Institutu za virusologiju, vakcine i serume "Torlak", koji je do sada bio jedina institucija koja radi testiranje na korona virus u Srbiji, sa željom da da doprinos sprečavanju širenja korona virusa, navodi se u saopštenju ove banke. 

Sava osiguranje ponudilo produženje plaćanja premije

Imajući u vidu vanredno stanje usled pandemije virusa Covid-19 i suočavanje sa teškoćama u plaćanju obaveza po osnovu ugovora o osiguranju, kojima je predviđeno periodično plaćanje premije, obaveštavamo ugovarače osiguranja: - kojima je upućena zabrana kretanja tokom celog dana, - koji su ostali bez redovnih prihoda i- čija su redovna primanja znatno smanjena i nisu u mogućnosti da izmire svoje obaveze, da obaveze plaćanja premije osiguranja, dospele u periodu trajanja vanrednih mera zbog epidemije, mogu izmiriti po prestanku vanrednog stanja. Odloženo plaćanje dospelih obaveza neće za posledicu imati obračunavanje zatezne kamate, niti uticaja na ostvarivanje prava iz predmetnih ugovora o osiguranju.

Filip Moris donirao 400.000 evra vrednu medicinsku opremu

Kompanija Filip Moris je zdravstvenim centrima u Srbiji donirala oko 400 hiljada evra vredne laringoskope, infuzione pumpe, pacijent monitore, aspiratore i aparate za inhalacionu sedaciju, prenosi agencija Beta. Ovo je do sada jedna od najvećih korporativnih donacija upućenih na poziv Vlade Srbije u borbi protiv epidemije koronavirusa, navodi se u saopštenju. Spisak ove neophodne opreme za donaciju medicinskim centrima, u kojima su zbrinuti pacijenti oboleli od COVID-19 formiran je na osnovu dogovora sa nadležnim institucijama koje prate potrebe za najneophodnijim sredstvima za lečenje.

DIS donirao robu od pet miliona dinara privremenoj bolnici na Sajmu

Kompanija DIS je juče 31.03.2020. donirala robu u vrednosti od 5 miliona dinara privremenoj bolnici na Sajmu i tako pružila dodatnu podršku naporima Vlade Republike Srbije i našem zdravstvenom sistemu u suzbijanju epidemije korona virusa, saopštila je kompanija. Zahvaljujući ovoj donaciji najvećeg domaćeg trgovinskog lanca, koji u Srbiji posluje gotovo 30 godina, privremena bolnica na Sajmu biće u mogućnosti da na još kvalitetniji način zbrinjava svoje pacijente u narednom periodu. Navedenom donacijom, kompanija DIS želi da u ovim teškim okolnostima, sa kojima se suočava čitava država, pomogne i pruži podršku zdravstvenim institucijama, medicinskom osoblju i pacijentima koji će raditi i boraviti u improvizovanoj bolnici na Beogradskom sajmu. DIS u potpunosti poštuje najviše mere predostrožnosti i bezbednosti koje je propisala Vlada Republike Srbije nakon uvođenja vanrednog stanja i istovremeno svakodnevno apeluje na svoje potrošače da se pridržavaju istih. 

Eurobank donirala 6 miliona dinara za medicinsku opremu

Eurobank je obezbedila šest miliona dinara za kupovinu neophodne medicinske opreme potrebne za suzbijanje epidemije koronavirusa, saopštila je kompanija. Donacija će biti realizovana preko UNICEF-a koji je objavio poziv kompanijima i pojedincima da budu solidarni i doniraju sredstva za nabavku potrebne opreme koja je potrebna da se spasu životi ljudi u Srbiji i podrži naš zdravstveni sistem. „Svesni smo da situacija zahteva brzu reakciju i podršku kako bi zdravstvenim institucijama i pacijentima koji se u njima leče bio omogućen adekvatan medicinski tretman. Kao jedan od doprinosa u borbi protiv epidemije koronavirusa, Eurobank je obezbedila sredstva u iznosu od 6 miliona dinara za kupovinu medicinske i zaštitne opreme za lečenje obolelih od koronavirusa. Ovom donacijom takođe želimo da iskažemo i podršku našem zdravstvenom sistemu, pred kojim je veoma težak zadatak. Smatramo  da je sada, više nego ikad, potrebno da pokažemo solidarnost i odgovornost prema društvu u kojem poslujemo“ – izjavila je Slavica Pavlović, predsednik Izvršnog odbora Eurobank. UNICEF daje svoju punu podršku nacionalnim naporima da se zaštiti stanovništvo, pre svega kroz nabavku kritično potrebne opreme za zdravstveni sistem, kao i kroz informisanje kako da se zaštitimo od virusa i kako da se održe usluge i pruži pomoć najranjivijim porodicama sa decom. Veoma cenimo doprinos privatnog sektora našem radu – i za redovne programe za decu i u vanrednim situacijama poput ove sa kojom se sada svi suočavamo. Poslovna zajednica pokazala je istinsku solidarnost i u uslovima ekonomske neizvesnosti, deo svojih prihoda opredelila za pomoć društvu. Želim da zahvalim svim kompanijama koje su donirale UNICEF-u kako bismo se zajedničkim snagama  izborili sa korona virusom i sačuvali živote u Srbiji“,  rekla je Ređina De Dominićis, direktorka UNICEF-a u Srbiji.

UNIQA uvela olakšice tokom vanrednog stanja

Odloženo plaćanje obaveza za osiguranje za klijente starije od 65 godina i klijente koji su delimično ili potpuno ostali bez redovnih prihoda. Uz potpuno razumevanje za teškoće u plaćanju obaveza po osnovu ugovora o osiguranju tokom trajanja vanrednih mera, UNIQA osiguranje je omogućilo klijentima starijim od 65 godina i klijentima koji su tokom epidemije virusa COVID-19 delimično ili potpuno ostali bez redovnih prihoda, izmirenje ovih obaveza po završetku vanrednog stanja. Odloženo izmirenje obaveza premije osiguranja dospele tokom vanrednog stanja, nema za posledicu obračun zatezne kamate i ne utiče na ostvarenje prava iz ugovora tokom trajanja vanrednog stanja. Premije osiguranja dospele u periodu trajanja vanrednog stanja, izmiruju se naknadno u periodu od tri meseca po ukidanju vanrednog stanja. Ovim olakšicama se ne produžava važenje osiguranja već samo odlaže plaćanje dospelih premija. Za odlaganje dospelih premija osiguranja potrebno je poslati podatke (ime, prezime, JMBG, kontakt telefon) uz Zahtev za odlaganje na imejl: info@uniqa.rs ili na telefon 011/20 24 100. UNIQA je u cilju zaštite zdravlja od početka vanrednog stanja zaposlenima obezbedila nesmetan rad od kuće, a klijentima omogućila kontinuirano korišćenje usluga bez neposrednog kontakta, kroz telefonske i online servise dostupne 24 časa.

Generali besplatno proširuje pokriće za životno osiguranje od COVID-19

Kompanija Generali Osiguranje Srbija, sa željom da dodatno zaštiti svoje klijente u ovim vanrednim okolnostima, odlučila je da klijentima koji imaju polisu osiguranja malog i srednjeg preduzeća i klijentima koji imaju životno osiguranje besplatno proširi pokriće u slučaju bolesti COVID-19. Kako bi dodatno zaštitili klijente životnog osiguranja i povećali finansijsku sigurnost njihovih prodica, kompanija je preduzela posebnu meru u vidu proširenja ugovorenog pokrića. Svim svojim klijentima životnog osiguranja koji imaju ugovorenu bolničku dnevnu naknadu usled nesrećnog slučaja, besplatno proširujemo pokriće u slučaju hospitalizacije zbog infekcije COVID-19. Osiguranici će dobiti naknadu za dane provedene u bolnici i svim drugim centrima formiranim radi lečenja. Svim svojim klijentima koji imaju polise osiguranja malih i srednjih preduzeća sa ugovorenim pokrićem prekida rada, poklanjamo proširenje pokrića od bolesti COVID-19. Besplatno pokriće obezbeđuje dnevnu naknadu vlasnicima malih i srednjih preduzeća i preduzetnicima za slučaj hospitalizacije u bolnici i svim drugim formiranim centrima zbog lečenja bolesti COVID-19. Sve informacije o besplatnom pokriću klijenti mogu dobiti pozivanjem Kontakt centra putem brojeva telefona 0800 222 555 (besplatan poziv) ili 011 222 0 555 i slanjem upita na kontakt@generali.rs. Zajedno sa kompanijama članicama Udruženja osiguravača Srbije, Generali Osiguranje Srbija doniralo je sredstva za nabavku respiratora, testova za korona virus, reagenasa i druge medicinske oprema potrebne tokom trajanja pandemije. Spisak neophodnih sredstava napravljen je u saradnji sa kabinetom predsednika Rebublike Srbije i Kriznim štabom za suzbijanje korona virusa.

Somboled donirao 5 miliona dinara za borbu protiv koronavirusa

Kako bi doprinela naporima države u borbi protiv virusa COVID-19, kompanija Somboled je Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje donirala pet miliona dinara. Novac je namenjen kupovini respiratora za potrebe bolničkog lečenja u zdravstvenim ustanovama na teritoriji Republike Srbije. Uz poštovanje preporuka o merama zaštite Vlade Republike Srbije, Somboled je svojim zaposlenima omogućio bezbedne uslove za rad. Kako bi zaštita ljudi u kompaniji bila na najvišem nivou, svim sektorima proizvodnje obezbeđene su zaštitne maske i rukavice, kao i sredstva za čišćenje i dezinfekciju. Na ovaj način, kompanija daje maksimalan doprinos obezbeđivanju sigurnosti u proizvodnji i distribuciji mlečnih proizvoda, od fabrike do potrošača. Zaposleni čije fizičko prisustvo u kompaniji nije neophodno, svoj posao obavljaju od kuće, kako bi maksimalno poštovali preporuku o smanjenju kontakata. Rad u fabrici organizovan je u tri smene, a na ulazu u proizvodni pogon postavljen je sanitarni koridor za dezinfekciju, gde se takođe svim zaposlenima meri temperatura tela. Za vozače kamiona obezbeđene su posebne prostorije, kako bi bili bez kontakta sa zaposlenima u fabrici.

Gorenje pruža pojačanu podršku korisnicima

Kompanija Gorenje je, zajedno sa svojim vlasnikom kineskom kompanijom Hisense, od početka epidemije novog korona virusa preduzela sve potrebne preventivne mere u cilju zaštite zdravlja i bezbednosti zaposlenih. U fabrici Gorenje Valjevo obustavljena je proizvodnja do 6. aprila, dok će zaposleni čija je stručnost neophodna za funkcionisanje nastaviti sa radom od kuće ili, ukoliko je to neophodno, u predstavništvu kompanije ili na terenu. U tim slučajevima, obavezno je svakodnevno merenje telesne temperature, dezinfekcija i korišćenje zaštitne opreme, a organizovan je i poseban prevoz za zaposlene. U cilju što boljeg informisanja zaposlenih o prevenciji, pripremili smo više edukativnih video sadržaja o merama lične zaštite u različitim poslovnim situacijama. Pored zaštite zdravlja i bezbednosti zaposlenih, odgovornost kompanija takođe se ogleda i u tome da se pobrinu da poslovanje neometano funkcioniše čak i u vanrednim okolnostima. Stoga smo svim korisnicima obezedili pojačanu podršku operatera pozivnih centara u rešavanju manjih problema sa aparatima, dok su im naši proizvodi dostupni korišćenjem najbezbednijeg kanala – online kupovine, kao i u Gorenje studijima, čije je radno vreme usklađeno sa merama o zabrani kretanja.

Telenor fondacija donirala 50.000 evra za borbu protiv Covid-19

Telenor fondacija je u borbi protiv korona virusa donirala 50 hiljada evra UNICEF-u za nabavku zaštitne opreme neophodne zdravstvenim radnicima i higijenskih paketa za 1300 najugroženijih porodica širom zemlje. Zaštitna oprema - maske, odela, vizir naočare i rukavice, u ovom trenutku neophodna je kako bi zdravstveni radnici mogli da obavljaju svoje dužnosti, i jedan je od prioriteta Ministarstva zdravlja. Svojom donacijom, Telenor fondacija pomogla je nabavci opreme  za 100 zdravstvenih radnika za mesec dana, a planirano vreme isporuke je prva polovina aprila. Takođe, 1300 paketa koji obuhvataju sva neophodna sredstva za održavanje lične higijene i doma biće dostavljeni porodicama sa decom koje su najugroženije širom Srbije. Osim donacija, Telenor pomaže zajednici i u okviru svog osnovnog poslovanja. Kao podrška održavanju nastave putem interneta Telenor je omogućio besplatan pristup sadržajima za učenje na daljinu  i platformama za pregled video sadržaja, kao što su rtsplaneta.rs, spectar.tv i sl. Institutu za mentalno zdravlje ustupljeni su telefoni za korišćenje linija za psihološku podršku, a lokalnoj samoupravi grada Čačka obezbeđeno je 20 mobilnih telefona i brojeva koje će koristili u volonterskim centrima. Telenor svoju ključnu ulogu i odgovornost vidi u povezivanju ljudi, organizacija, kompanija, zdravstvenih radnika i vladinih tela, i posvećeno radi na tome da građani Srbije ostanu u kontaktu i imaju telekomunikacione usluge koje su im potrebne.

Messer - Povećano snabdevanje medicinskim kiseonikom

Kompanija Messer Tehnogas je i u ovim teškim trenucima uspela da obezbedi dodatne količine medicinskog kiseonika koje su potrebne za lečenje najozbiljnijih pacijenata zaraženih novim korona virusom - Covid 19. S tim u vezi, ova kompanija je uložila značajna sredstva u opremu za povećanje kapaciteta potrošnje kiseonika, te su postavljeni dodatni rezervoari sa medicinskim kiseonikom u Kliničkom centru Srbije, Vojnomedicinskom centru Karaburma i u Vojnoj bolnici u Nišu, koja je određena kao glavna regionalna bolnica za smeštaj obolelih sa juga Srbije. Messer je i u Kliničko bolničkom centru Zemun proširio tri podstanice za snabdevanje i adaptirao instalaciju centralnog snabdevanja medicinskim kiseonikom. Dodatno je urađeno i prilagođavanje 200 regulatora za direktnu potrošnju kiseonika iz boce.

EKO Srbija donirala 5 miliona dinara za borbu protiv korone

EKO Serbia, mreža benzinskih stanica, donirala je 5 miliona dinara za nabavku medicinske opreme u cilju podrške naporima za sprečavanje širenja bolesti COVID-19. Kao vitalna pomoć, 2 miliona dinara donirano je Institutu za virusologiju, vakcine i serume „Torlak“, za kupovinu potrebnih supstanci i reagenasa u svrhu testiranja pacijenata na COVID-19. Drugi deo donacije u iznosu od 3 miliona dinara namenjen je za kupovinu respiratora, ključnih medicinskih instrumenata potrebnih u borbi sa najtežim slučajevima bolesti COVID-19. Na ovaj način, EKO Serbia se pridružila inicijativi UNICEF-a u Srbiji u naporima da se pruži podrška Vladi Srbije u borbi protiv virusa korona. EKO Srbija pridružila se na ovaj način i drugim kompanijama iz Hellenic Petroleum grupe u nastojanju da pruži podršku zdravstvenom sistemu u oblastima prevencije, dijagnostike i lečenja obolelih, u svih šest zemalja u kojima Grupa posluje. Benzinske stanice EKO Srbija kompanije ostaju otvorene kako bi pružile podršku svim našim vozačima tokom vanrednog stanja, dok su paralelno preduzete sve neophodne mere za zaštitu kako zaposlenih, tako i kupaca, jer su bezbednost i zdravlje ljudi naš apsolutni prioritet.

Lidl Srbija obezbedio 5.200 zaštitnih vizira za zdravstvene radnike

Kompanija Lidl Srbija je podržala inicijativu UNICEF-a za obezbeđivanje zdravstvene opreme i donirala milion i po dinara za kupovinu zaštitnih vizira za 5.200 zdravstvenih radnika širom Srbije, a u cilju podrške zajednici i zdravstvenom sistemu Srbije u okolnostima širenja epidemije virusa Covid-19. Sagledavajući potrebe zdravstvenih ustanova u novonastaloj situaciji, UNICEF je pozvao sve kompanije dobre volje da se pridruže prikupljanju novčanih sredstava kojim će se obezbediti što bolji uslovi lečenja zaraženih virusom, ali i zaštita onih koji daju svoj veliki doprinos – zdravstvenim radnicima. U zajedničkom dogovoru, kompanija Lidl Srbija je usmerila novčana sredstva za zaštitu onih koji se danonoćno trude da na što bolji način brinu o zaraženima Korona virusom, a viziri su se pokazali kao dobro sredstvo zaštite. „Kao trgovinski lanac, trudimo se da u ovim trenucima hrana bude dostupna svima. Za to su posebno zaslužni naši timovi prodaje i logistike. Za prodavce, koji su u stalnom kontaktu sa potrošačima, uveli smo posebne mere zaštite, među kojima su i viziri koji štite celo lice. Naši lekari, medicinske sestre i drugi zdravstveni radnici, kao i zaposleni u Lidlovim prodavnicama i drugim trgovinama, uvek su tu za nas, i želeli smo da i za njih obezbedimo adekvatnu opremu. Svi oni su stvarno važni, a ovo je naš način da ih podržimo i zahvalimo im“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija, i dodatno zahvalila UNICEF-u na pokretanju ovakve inicijative.

Delhaize Srbija donirao 6 miliona dinara za borbu protiv pandemije

Kompanija Delez Srbija donirala je Vladi Republike Srbije šest miliona dinara. Od novčanih sredstava namenjenih Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje biće nabavljena neophodna medicinska oprema u borbi protiv virusa COVID-19. Donacije ovog maloprodajnog lanca stigle su u prethodnim nedeljama i do roditeljske kuće Zvončica, kao i do bolnice u Kikindi, jednom od gradova koji su pogođeni širenjem virusa.  „U ovim trenucima je veoma važno da svi zajedno pokažemo kolektivnu solidarnost. Kao kompanija smo se potrudili da pružimo podršku i na lokalnom nivou, kao i u nabavci medicinske opreme koja će biti na usluzi svim našim građanima“, istakla je Milana Jević Gledović, potpredsednica pravnih poslova i zaštite resursa Delez Srbija.

Mašinac osmislio udobnije i otpornije vizire za zdravstvene radnike

Istraživači Mašinskog fakulteta u Beogradu u saradnji sa inženjerima kompanije Inmold iz Požege osmisli su novo tehničko rešenje za izradu zaštitnih vizira namenjenih lekarima i medicinskom osoblju koji su u prvim redovima odbrane protiv širenja COVID-19, saopštio je Mašinski fakultet. Viziri koji se trenutno sastavljaju na Mašinskom fakultetu, dobijeni su optimizacijom postojećih modela. Oni su  u velikoj meri otporniji i udobniji za nošenje u odnosu na sve dosadašnje. Njihov dizajn, omogućava višestruku dezinfekciju bez ikakvih oštećenja, što rad u dinamičkim okruženjima, kao što su klinički i urgentni centri, čini znatno bezbednijim navodi se u saopštenju. U želji da pomognu studentima, nastavnici Mašinskog fakulteta su zajedno sa stručnjacima iz Inmolda analizirali dosadašnja rešenja i utvdili nedostake kao što su predugačko vreme izrade i sklapanja. Takođe, čeoni nosač je suviše elastičan i blizu lica, zbog čega se često zamagli. Studenti najavljuju izradu oko 1000 zaštitnih maski namenjenih kliničko-bolničkim centrima i domovima zdravlja u Beogradu, ali i drugim gradovima Srbije. Uz pomoć uprave Mašinskog fakulteta, društveno odgovornih firmi, među kojima je i kompanija Inmold studenti su do sada donirali vizire Kliničko-bolničkom centrima Bežanijska kosa i „Dr. Dragiša Mišović“ ,Institutu za kardiovaskularne bolesti „Dedinje“ i  domovima zdravlja Stari grad, Palilula i Zemun.

Nectar prilagodio svoj logotip aktuelnoj situaciji

Logo kompanije NECTAR privremeno izmenjen, kako bi ukazali na važnost izolovanja i socijalne distance. Nectar je odlučio da nam svima poruči da, iako razdvojeni, nikad nismo bili bliži. Logo kompanije privremeno je izmešten iz elipse u oblik kuće, a na različitim kanalima komunikacije, i sama slova sadržana u nazivu kompanije dobila su prostor za sebe, simbolišući tako fizičku distancu nužnu za sprečavanje širenja novog virusa. U ovim danima, najvažnije je da svi ostanemo kod kuće ukoliko nam poslovne obaveze dozvoljavaju i ne izlazimo bez preke potrebe. Ovaj komunikacioni pristup govori upravo o tome. Jedan od najvećih izazova u vezi sa širenjem Covid-19 je kako da se što pre utvrdi ko je zaražen i da se testiraju svi njihovi kontakti. Upravo zato, Nectar je donirao sredstva za nabavku testova za dijagnostiku kako bi se priključio naporima u sprečavanju širenja epidemije.

Supernova donirala 3.000 punjača privremenoj bolnici na Sajmu

U želji da građanima koji se bore sa korona virusom olakšamo boravak u privremenoj bolnici na Beogradskom sajmu, kablovski operator Supernova, zajedno sa kompanijama Roaming Networks i Enetel Solutions, donirao je ukupno 3.000 eksternih punjača, po jedan uz svaki ležaj. Donacija je realizovana u saradnji sa Crvenim krstom i gradskim kriznim štabom, a ovakva vrsta pomoći omogućiće građanima koji privremeno borave u bolnici na Beogradskom sajmu da nesmetano koriste mobilne telefone i ostale elektronske uređaje tokom svog lečenja. Želja nam je da ovim građanima omogućimo, da pre svega, budu u kontaktu sa svojim porodicama i prijateljima, kao i da neometano koriste svoje mobilne uređaje za zabavu i ostale aktivnosti, kako bi im vreme što pre prošlo. 

#BudimoSolidarni

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara