Gorenje pruža pojačanu podršku korisnicima

Gorenje

“Kompanija Gorenje je, zajedno sa svojim vlasnikom kineskom kompanijom Hisense, od početka epidemije novog korona virusa preduzela sve potrebne preventivne mere u cilju zaštite zdravlja i bezbednosti zaposlenih. U fabrici Gorenje Valjevo obustavljena je proizvodnja do 6. aprila, dok će zaposleni čija je stručnost neophodna za funkcionisanje nastaviti sa radom od kuće ili, ukoliko je to neophodno, u predstavništvu kompanije ili na terenu.

U tim slučajevima, obavezno je svakodnevno merenje telesne temperature, dezinfekcija i korišćenje zaštitne opreme, a organizovan je i poseban prevoz za zaposlene. U cilju što boljeg informisanja zaposlenih o prevenciji, pripremili smo više edukativnih video sadržaja o merama lične zaštite u različitim poslovnim situacijama.*

Pored zaštite zdravlja i bezbednosti zaposlenih, odgovornost kompanija takođe se ogleda i u tome da se pobrinu da poslovanje neometano funkcioniše čak i u vanrednim okolnostima. Stoga smo svim korisnicima obezedili pojačanu podršku operatera pozivnih centara u rešavanju manjih problema sa aparatima, dok su im naši proizvodi dostupni korišćenjem najbezbednijeg kanala – online kupovine, kao i u Gorenje studijima, čije je radno vreme usklađeno sa merama o zabrani kretanja.

Uvereni smo da ćemo po ugledu na Kinu, kao odličan primer dobre prakse, ali i uz odgovornost svih nas uspeti da pobedimo ovu epidemiju”, poručili su iz kompanije Gorenje.

Zaštitne mere zaposlenih:

Pranje ruku i nošenje maski: https://youtu.be/I0OzrPKlL3g 

Dolazak na posao: https://youtu.be/TJ1TLERru4o 

Posetioci i sastanci:: https://youtu.be/s3UWGhdR-7Q 

Na radnom mestu: https://youtu.be/ZRQySXqlhDk 

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara