Posvećena podrška sportu, kulturi inovacija i inovativnog poslovanja

OTP banka i Vojvođanska banka

Potpuno svesni odgovornosti koju imamo za svoje klijente, zaposlene i partnere, širom regiona, OTP Grupa je dala značajan doprinos ublažavanju poteškoća izazvanih virusom kovid-19

OTP Grupa u Srbiji posluje kroz OTP banku i Vojvođansku banku koje se nalaze u procesu integracije i čije spajanje se očekuje u toku naredne godine. Reč je o najkompleksnijem projektu koji se realizuje na finansijskom tržištu Srbije i čijim okončanjem će nastati jedna od vodećih bankarskih institucija. Pandemija je ostavila duboke ekonomske i socijalne uticaje na svaku osobu, kompaniju i organizaciju. Potpuno svesni odgovornosti koje imamo za svoje klijente, zaposlene i partnere, širom regiona, OTP Grupa je dala značajan doprinos ublažavanju poteškoća izazvanih virusom kovid-19. Do danas, donirano je oko 5,7 miliona evra ukupno u svim zemljama gde posluje, pri čemu smo se u Srbiji među prvima odazvali pozivu Unicefu za kupovinu respiratora, što je bilo od velikog značaja za širu lokalnu zajednicu. Institutu Torlak donirano je dostavno vozilo kako bi se ubrzalo testiranje i to u ključnom trenutku za zdravstveni sistem. Na lokalnom nivou novčana pomoć je upućena ugroženim zdravstvenim institucijama u celoj zemlji.  

Institutu Torlak donirano je dostavno vozilo kako bi se ubrzalo testiranje

Konkurs „Generator“ postao tradicionalni projekat

OTP banka Srbija već nekoliko godina posvećeno radi na podsticaju kulture inovacija, preduzetništva i inovativnog poslovanja. Prvi koraci napravljeni su kada je objavljen javni poziv za fintech hakaton koji je mladima pružio šansu da razvijaju i predstave inovativna rešenja za bankarske usluge, i kada su organizovani biznis skupovi iz kojih su iznikla značajna partnerstva i kontakti. Ipak, konkurs „Generator“ je tradicionalni pojekat banke koji je svake godine dodavao novu vrednost i okupljao poslovne partnere sa ciljem podsticanja inovacija i upotrebe digitalnih tehnologija.

Pod sloganom „Imaš li inovaciju za milion?“ prvi „Generator“ konkurs je održan 2017. godine, a u fokusu je imao preduzetničke inovacije. Pristiglo je skoro 800 prijava, a pobedniku je pripalo milion dinara za dalji razvoj inovacije, dok je najbolja ideja po mišljenju publike osvojila 500.000 dinara. Benefit nisu imala samo ova dva tima, već svih 40 izabranih polufinalista. Za svaki tim inovatora urađen je profesionalni video-snimak i time su dobili priliku da njihova priča bude promovisana na „Generator sajtu i na najposećenijem domaćem portalu.

Usledio je Generator Fluo, u maju 2018. godine koji je nastavio misiju prvog konkursa, podržavajući ideje onih koji stvaraju budućnost. U finalu se nadmetalo 10 najboljih studentskih preduzetničkih inicijativa, a pobednički tim je otputovao u Pariz i upoznavao svet inovacija, dok su mnogobrojni partneri konkursa obradovali druge učesnike vrednim nagradama. 

„Generator 2.0“ startovao je 2018. godine u novembru, i bio je namenjen preduzetnicima i malim i srednjim preduzećima koji su registrovani u Srbiji i žele da digitalno transformišu svoj biznis. Tri pobednika osvojili su konsultantsku podršku u digitalnoj transformaciji poslovanja uz pomoć korišćenja digitalnih tehnologija. Transformacija je obuhvatila celokupnu analizu postojećeg stanja poslovanja i preporuke sa akcionim planom, implementaciju jedne od predloženih preporuka u vrednosti do 5.000 evra, kao i marketinški preobražaj i medijsku kampanju.

Krajem 2019. godine a takođe u okviru „Generatora“, Banka je pokrenula inicijativu „Generator dobrih dela“, koja podržava socijalno preduzetništvo i proizvođače koji u okviru njega stvaraju. 

Your Pet World je ovogodišnja pobednička ideja

Ove godine, „Generator“ je poneo ime Gamechanger jer se fokusirao na digitalne projekte koji pomažu mala i srednja preduzeća da prevaziđu posledice krize izazvane korona virusom. Prijavilo se više od 170 učesnika, od kojih je izabrano 10 polufinalista, a potom i šest finalista. Žiri je na finalnom onlajn događaju izabrao dva pobednika koji su osvojili po milion dinara za dalji razvoj njihovih projekata! 

Pobednička Nova ideja je Your Pet World portal posredničkog tipa koji bi prvi put u regionu spojio dve povezane grupe. Sa jedne strane, u bazi podataka, nalazili bi se svi pružaoci usluga u pet industriji – grumeri, siteri, pansioni za pse, veterinari, treneri, a sa druge vlasnici pasa i mačaka koji bi mogli da biraju najekonomičnije, transparentne usluge na lokaciji koja im odgovara.

Za pobedničko Postojeće rešenje žiri je izabrao Zanateria - onlajn platformu koja okuplja sve male domaće proizvođače koji ne mogu da uđu u velike distributivne lance. Na Zanateriji se prodaju odeća, obuća, nameštaj, pokućstvo, prirodna kozmetika, hrana, piće, sve za decu i bebe, za kućne ljubimce, kao i knjige, stripovi i muzička izdanja malih izdavača.

Finansijska i mentorska podrška partnera   

Odabrane polufinaliste i finaliste su nagradili i partneri konkursa. Vojvođanska banka dodelila je projektu ReportNest MasterCard platnu karticu sa raspoloživim iznosom od 200.000 RSD za korišćenje, kao i virtuelnu posetu centru OTP Grupe za inovacije u Budimpešti OTP Labu. Centar za razvoj tehnološkog preduzetništva i inovacija ICT Hub nagradio je projekat „Bizplaner“ besplatnim korišćenjem coworking prostora za ceo tim u trajanju od šest meseci, članstvom na eHub platformi i pristupom celokupnom edukativnom sadržaju i kartama za sledeću Corporate Innovation konferenciju. Kompanija TeleGroup nagradila je pobednike sa 50 odsto popusta na konsultantsku uslugu istraživanja potreba korisnika i definisanja inputa za dalji razvoj rešenja finalistima. Beogradska otvorena škola i organizacija Eneca dodelili su nagradu projektima Dr Agro, Your Pet World i „Stari zanati“, koji su osvojili mentoring i konsalting u oblasti strateškog planiranja, finansija i izvora finansiranja i marketinga i prodaje. 

S obzirom na to da se veliko finale „Generator Gamechanger“ događaja prvi put organizovalo onlajn zbog celokupne epidemiološke situacije, Banka je novac namenjen koktelu donirala Kafe baru 16, koji zapošljava omladinu iz Svratišta i pruža im socijalnu inkluziju. 

Dve decenije saradnje sa Olimpijskim komitetom Srbije

Kao jedna od najznačajnijih finansijskih institucija u Srbiji, Vojvođanska banka, takođe, brine o dobrobiti zajednice u kojoj posluje i podržava njene članove kroz brojne projekte i aktivnosti. Prioriteti u segmentu korporativne odgovornosti su podrška institucijama i projektima od nacionalnog značaja, kao i unapređenje olimpijskog sporta i uslova za naše najbolje sportiste. 

Već dvadeset godina Vojvođanska banka je zvanična banka Olimpijskog komiteta Srbije i jedan je od najvećih sponzora. Ovo partnerstvo predstavlja najduže sponzorstvo u srpskom sportu i pravi je primer plodonosne i uspešne saradnje. Tema olimpizma posebno je važna za Vojvođansku banku i inspirativna za njene zaposlene koji u poslovnoj svakodnevici neguju osnovne sportske vrednosti kao što su istrajnost, disciplina i usmerenost ka uspehu. 

O snazi posvećenosti i ulaganju u vrhunski nacionalni sport svedoči činjenica da su Vojvođanska banka i OKS zajedno prošli osam zimskih i letnjih Olimpijskih igara. I naredne godine u Tokiju, naši olimpijci imaće podršku Banke na najvažnijem sportskom događaju, jer igrati za nacionalni tim i biti najbolji predstavnik svoje zemlje podrazumeva veliku odgovornost i odricanje. 

Već dvadeset godina Vojvođanska banka je zvanična banka Olimpijskog komiteta Srbije i jedan je od najvećih sponzora. Ovo partnerstvo predstavlja najduže sponzorstvo u srpskom sportu

Put ka uspehu nikada nije jednostavan, a zdravstvena situacija sa pandemijom virusa kovid-19 dodatno je otežala pripreme za Olimpijske igre i odložila put u Tokio do narednog leta. U borbi protiv virusa, šampioni su postali naši medicinski radnici, ali i prodavci, nastavnici, vozači, zemljoradnici. Vojvođanska banka i OKS su kampanjom „Za koga ti navijaš“ omogućili našim olimpijcima da motivišu i ohrabre sve one koji su tokom vanrednog stanja svakodnevno odlazili na posao i posvećeno obavljali svoje radne zadatke. Ozbiljnost situacije ukazala je na važnost ujedinjenja i timskog zalaganja kako bi se ostvario najvažniji cilj – sačuvali ljudski životi.  Tekvondistkinja Tijana Bogdanović, veslač Miloš Vasić, atletičar Mihail Dudaš, džudisti Nemanja Majdov i Aleksandar Kukolj, kajakašica Milica Starović, plivač Čaba Silađi, rvač Davor Štefanek i strelkinja Zorana Arunović, odali su kroz video-poruke priznanje istinskim herojima. 

Olimpijski treninzi za osnovce

Poznato je da sportisti pokazuju najbolje rezultate kada osete da publika navija za njih. Iako je pandemija obustavila sportske događaje širom zemlje, olimpijci su nastavili da treniraju i pripremaju se za Igre pod otežanim uslovima i bez bodrenja navijača. Kako bi našim šampionima pokazala da i u izazovnim trenucima imaju podršku, Vojvođanska banka pozvala je sve ljubitelje sporta da kreiraju autentične i motivišuće poruke na društvenim mrežama namenjene našim sportistima, a one najkreativnije i nagradila.

Kako bi motivisali što veći broj dece da postanu deo globalne porodice sporta i zdravlja, Vojvođanska banka i OKS organizovali su Olimpijske treninge za osnovce u brojnim gradovima širom Srbije. Mališani su kroz sportska takmičenja imali priliku da se druže sa našim najboljim sportistima i od njih nauče više o zdravom životu, sportskom duhu i vrednostima. Do sada je organizovano čak 70 olimpijskih druženja, a školama koje su postigle najbolje rezultate u sportskim takmičenjima uručene su donacije  sportske opreme za unapređenje nastave fizičkog vaspitanja. Više od 20 osnovnih škola u Srbiji dobilo je ovu vrstu donacije.

U želji da sportistima omoguće bolje uslove, Vojvođanska banka, OKS i kompanija Visa kreirali su jedinstvenu olimpijsku platnu karticu koja je predstavljena na internacionalnom nivou i nagrađena kao najbolji primer saradnje bankarskog sektora i sporta. 

Kao jedan od najvećih sponzora Olimpijskog komiteta Srbije, Vojvođanska banka primila je brojne nagrade za posvećenost promociji sporta. Integrisana kampanja „Odbrojavanje" kojom je Banka podržala srpski tim u osvajanju četiri medalje na Olimpijskim igrama u Londonu, nagrađena je kao najuspešnija sportska promotivna akcija iz Srbije, osvojivši treće mesto na takmičenju SPORTO u Portorožu. U 2016. godini, Banka je osvojila treće mesto u kategoriji sponzorstva za kampanju „Mi smo tim! Olimpijska kartica Rio 2016", kao i SPORTO nagradu za najbolji sponzorski projekat u Srbiji. 

U skladu sa svojom misijom, Vojvođanska banka će i u budućnosti ulagati u olimpijski tim Srbije sa ciljem da sportisima omogući bolje uslove za pripreme i nastupe na takmičenjima. Podstičući olimpijske vrednosti i timski duh, Banka im pomaže da ispune svoje potencijale i ostvare vrhunske sportske rezultate.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara