Visa i Raiffeisen organizuju konkurs za podršku malim i srednjim preduzećima

Foto: Visa i Raiffeisen banka

Visa i Raiffeisen banka organizuju konkurs na kom će 50 malih i srednjih preduzeća u Srbiji moći da dobiju besplatnu izradu takvog onlajn servisa, uz besplatno jednogodišnje održavanje stranice, kao i brojne druge pogodnosti, navodi se u saopštenju.

Dve finansijske institucije navode da konkurs traje do 21. juna, a da na njega mogu da se prijave pravna lica sa sedištem u Srbiji kojima je je internet prodavnica neophodna za dalji razvoj. 

Pored toga, biće obezbeđene usluge profesionalnog fotografa i obrade fotografija proizvoda, uputstva i obuke za korišćenje same platforme za prodaju, obezbeđivanje i podešavanje SSL sertifikata, odnosno protokola za sigurnu razmenu podataka na sajtu i online prodaju, kao i SEO optimizacija sadržaja (prilagođavanje sadržaja za bolje pozicioniranje sajta na online pretrazi).

Svake sedmice stručna komisija će birati po pet preduzeća koja na najbolji način zadovoljavaju kriterijum kvaliteta dostavljenog poslovnog plana, i koja će dobijati pakete podrške. 

Pobednici konkursa će nakon završetka nedelje u kojoj su dostavili prijave, a najkasnije u roku od pet radnih dana od završetka iste, biti obavešteni o svojoj nagradi. 

Učesnici u konkursu su obavezni da dostave sve informacije koje su zahtevane u formularu za učestvovanje na      ZVANIČNOJ STRANICI

U saopštenju se navodi da su mikro, mala i srednja preduzeća okosnica razvoja privrede, a da samo u Srbiji posluje preko 100.000 porodičnih kompanija koje zapošljavaju preko 1.100.000 ljudi.

Dodaje se i da se poslovanje sve više prebacuje na internet, o čemu svedoči podatak da je onlajn kupovina u Srbiji zabeležila 2019. godine zabeležila međugodišnji skok od 32,8 odsto, kao i da je oko 1,8 miliona građana kupovalo na ovaj način razne proizvode.

"Zainteresovanost za online kupovinu raste iz godine u godinu, jer potrošači mogu na brz i efikasan način da nabave željene proizvode - iz udobnosti doma, u bilo koje doba dana ili noći. Firme koje nude e-trgovinu imaju priliku da smanje troškove i privuku nove kategorije potrošača, zahvaljujući jednostavnom pristupu širokom spektru roba i usluga”, rekao je generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu Vladimir Đorđević.

On je naveo i da ovim projektom žele da podstaknu mala i srednja preduzeća da usvoje inovativne načine prodaje i tako unaprede svoje poslovanje.

„Mikro i mala preduzeća i preduzetnici su stub naše privrede, ali istovremeno i njen najosetljiviji deo, posebno u izazovnim vremenima kao što je ovo. Zato je banka želela da im pokaže da mogu da računaju i na ovaj vid pomoći, ne samo kroz zvanične mere podrške sektoru MSP, koji ćemo takođe podržati. Online prodaja je već dugo najbolji način za plasiranje proizvoda za različite sektore privrede, a u novim okolnostima u toku i nakon prestanka pandemije, njen udeo u ukupnoj prodaji će dodatno rasti", kazao je Petar Jovanović, zamenik predsednika Izvršnog odbora Raiffeisen banke. 

Jovanović je ocenio da je važno da svi mali privrednici koji mogu iskoriste prednosti e-trgovine, odnosno što pre steknu neophodna znanja, veštine, ali i tehničku podršku za onlaj prodaju.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara