2021

22.11.2021. 14:39

dm drogerie markt

Autor: Nova Ekonomija

dm i ove godine donira sredstva u humanitarne svrhe

 Dok se kupci širom sveta spremaju na najluđe popuste u godini na čuveni „Black Friday“, kompanija dm drogerie markt treću godinu zaredom daje novo značenje ovom danu. Tako će i ovog poslednjeg petka u novembru drogerijsk...

dm drogerie markt

2021

22.11.2021. 14:39

 Dok se kupci širom sveta spremaju na najluđe popuste u godini na čuveni „Black Friday“, kompanija dm drogerie markt treću godinu zaredom daje novo značenje ovom danu. Tako će i ovog poslednjeg petka u novembru drogerijski lanac usmeriti pet odsto od celokuponog prometa tog dana narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Ovaj globalno popularni dan u kompaniji dm nosi naziv Giving Friday, a navedenu inicijativu drogerijski lanac sprovodi na nivou cele dm Grupe pod sloganom Giving is the new black. 

Ponosni smo što je akcija Giving Friday postala naš prepoznatljiv znak i što imamo priliku da učinimo da se i naši sugrađani ovog dana osećaju dobro – jer verujemo da posebnu energiju donosi saznanje da ste određenim činom pomogli nekome. Mi to činimo svakodnevno i to je ono što nas pokreće. Zadovoljstvo nam je što imamo mogućnosti da kontinuirano doprinosimo boljitku našeg društva, kao i da skrećemo pažnju zajednice na teme koje su istinski važne. Izabrali smo ovaj dan koji simboliše potrošački mentalitet društva u celom svetu, kao priliku da pokažemo koliko je malo potrebno da nekoga usrećimo, istakla je direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija Alexandra Olivera Korichi.

Lanac dm pokrenuo je takozvani Giving Friday 2019. godine prikupivši tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova. Prošle godine dm je u ovoj akciji usmerio tri miliona dinara narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, koje će, kao što je spomenuto, i ovoga puta dobiti podršku kompanije.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.