Humanitarni karavan obišao mnoge gradove i više od 1.000 mališana, od Sombora do Kuršumlije

Mozzart

Zvečanska, Zubin Potok, Institut za neonatologiju, Udruženje autizam Valjevo, Udruženje ratnih vojnih invalida u Somboru, sela pored Kuršumlije... Više od 1.000 paketića podelila je kompanija Mozzart prethodnih nedelja, a darovi za mališane stigli su na adrese mnogih organizacija i centara širom Srbije.

Uoči Nove godine, predstavnici Mozzarta su zajedno sa Darijom Kisić Tepavčević, ministarkom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, uručili paketiće Centru za zaštitu dece i omladine u Zvečanskoj, a jedan deo je stigao i u opštinu Zubin Potok na Kosovu i Metohiji.

Takođe, FK Crvena zvezda je u saradnji sa ekskluzivnim beting partnerom organizovala darivanje najmlađih navijača srpskog šampiona širom zemlje. Ekspedicija crveno-belih je sa paketićima koje je donirao Mozzart obišla Smederevo, Požarevac, Veliko Gradište, Bor, Zaječar, Ćupriju, Ivanjicu i mnoge druge gradove.

Regionalni lider u oblasti priređivanja igara na sreću je kroz niz društveno odgovornih akcija širio praznični duh prethodnih nedelja, a paketiće su dobila i deca članova sindikata „Nezavisnost“ Instituta za neonatologiju u Beogradu, odnosno mališani iz sela pored Kuršumlije. Humanitarni karavan se sa juga Srbije uputio ka samom severu zemlje, do Udruženja ratnih vojnih invalida u Somboru.

Akcija je nastavljena i na dan Svetog Save, a svečanost je organizovalo Udruženje osoba sa autizmom u Valjevu, koje okuplja 38 porodica.

- Paketiće ne delimo samo za praznike, nego i za međunarodne dane osoba ometenih u razvoju i razne druge događaje. Zahvaljujući kompaniji Mozzart, dobili smo priliku da usrećimo decu i na Svetog Savu – kaže Gabrijela Šipoš, predsednik Udruženja.

Tokom prethodnih nedelja je posebno bilo važno da deca osete duh praznika, jer je 2020. godina bila veoma teška za mnoge.

- Zbog krize u jeku pandemije korona virusa, mnoge ustanove i organizacije nisu bile u mogućnosti da prikupe sredstva za paketiće. Zato smo u prethodnom periodu akcenat stavili upravo na ovakve akcije i trudili smo se da što više mališana obradujemo poklonima - istakao je Borjan Popović, direktor korporativnih komunikacija u kompaniji Mozzart.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara