Coca-Cola deljenjem znanja osnažuje kupce

Foto: Dejan Đurđević

 Svesna značaja partnerstva, kompanija Coca-Cola HBC Srbija pokrenula je jedinstveni projekat Coke Academy, trodnevnu edukaciju namenjenu vlasnicima i menadžerima malih trgovinskih radnji, koja je u fokus stavila unapređenje njihovog poslovanja. 

U složenim tržišnim okolnostima, uslovljenim pritiskom konkurencije, ali i geopolitičkim dešavanjima, Coca-Cola HBC Srbija kroz Coke Academy podržava male trgovinske radnje, deleći pre svega znanje, kao najvažniji resurs. U zabavnoj atmoferi, uz ispijanje koktela i obilazak punionice, kroz niz predavanja, panel diskusiju i edukaciju internih i eksternih stručnjaka, oko 50 predstavnika malih trgovina dobili su važne odgovore kako da poboljšaju svoj biznis i adekvatno i efikasno reaguju na poslovne izazove. 

“Negovanje partnerskih odnosa i ostvarivanje zajedničkog rasta na tržištu treba da bude strateški prioritet odgovornih kompanija. Upravo je deljenje znanja i iskustva koje smo dobili kroz Coke Academy za nas šansa da unapredimo i oporavimo poslovanje, ali i damo snažan doprinos privrednom razvoju u celini. Poverenje u poslu je ključno, a Coca-Cola HBC Srbija upravo na ovaj način pokazuje koliko pažnje poklanja svojim partnerima, što ohrabruje i motiviše”, kazala je Dijana Đokić Nikolajević, vlasnica T.R. TRIOKS D.N. iz Požarevca.

„Mali poslovni kolektivi nemaju dovoljno iskustva, znanja i finansijskih resursa kako bi sproveli istraživanja koje nam je Coca-Cola HBC Srbija predstavila. Podaci koje smo od njih dobili su od suštinske važnosti za rast malih trgovina, a na nama je da ih implementiramo u skladu sa svojim poslovnim okruženjem i prilikama“, izjavio je Dimitar Cvetanović, rukovodilac nabavke trgovine na malo Leon iz Vranja.

Tokom tri dana, predstavnici malih trgovinskih radnji sticali su od zaposlenih u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija, ali i eksternih predavača, znanja iz važnih tema: upravljanje kategorijama, upravljanje rastom prihoda, savremene tehnike i digitalni alati za unapređenje prodaje i biznisa, kao i načini  za motivaciju i zadržavanje zaposlenih.  

„Partneri se prepoznaju prema tome koliki su oslonac jedni drugima, u dobrim ili manje dobrim vremenima. Kroz godine saradnje naučili smo mnogo od svojih partnera, a sada, u ovim izazovnim vremenima, želimo da svoje znanje i iskustvo podelimo, svesni da je put uspeha lakši ako delujemo zajedno, kroz snažne inicijative, dijalog i poverenje. Coke Akademy je prilika da razgovaramo o izazovima sa kojima se svi bez izuzetaka suočavamo, ali i o najboljim odgovorima koje možemo da damo, bogatiji za novo iskustvo, potencijalno rešenje i na kraju dana, bogatiji za još čvršće partnerstvo”, poručio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora. 

Tokom trodnevne edukacije, organizovana je i panel diskusija pod nazivom “Trenutna ekonomska kriza i uticaj na mala i srednja preduzeća”. Tom prilikom, predstavnici Privredne komore Srbije, trgovinskih lanaca Vero, Medius i Domaća trgovina, kao i predstavnici kompanija Coca-Cola HBC Srbija i Bambi, razmenili su svoja iskustva o uslovima poslovanja malih i srednjih preduzeća u otežanim tržišnim uslovima, ali i podelili savete kako prilagoditi biznise novim okolnostima.


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.