2020

Metro podrška preduzetnicima

U cilju stabilizacije poslovanja i oporavka preduzetnika i malih preduzeća, METRO Cash & Carry Srbija tradicionalno obeležava Dan sopstvenog poslovanja, u znaku podrške malim i nezavisnim biznisima. Podrška će se ove godine odnositi na digitalizaciju i lakšu adaptaciju na online poslovanje. Naime, zahvaljujući globalnoj saradnji kompanije sa Google-om, preduzetnicima koji se prijave na besplatni METRO portal https://www.own-business-day.com, omogućena je jednostavna i brza registracija My Google Business naloga. Na ovaj način preduzetnici postaju vidljivi i pozicionirani na Google Mapama, što im omogućava veću online vidljivost i prisustvo, a samim tim i veći broj upita za njihove usluge i potencijalno veći promet i zaradu. Preduzetnici su pozvani i da na Dan sopstvenog poslovanja, 13. oktobra 2020. godine, osmisle posebne ponude, u cilju privlačenja gostiju. „Samostalni i mali preduzetnici su ključna karika zdrave i dinamične privrede i ekonomije svakog društva. Njihovo osnaživanje i pružanje svake podrške, posebno u ovom trenutku, su od neprocenjivog značaja ne samo za same preduzetnike već i za kompletnu zajednicu. METRO već 15 godina nastoji da bude pouzdan partner preduzetnicima i smatramo da je njihov uspeh naš posao, a ove godine više nego ikada pre“, rekao je ovim povodom André Rinnensland, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija. „Ove godine Dan sopstvenog poslovanja vidimo kao priliku da podržimo digitalizaciju, jer smo u potpunosti svesni u kojoj meri online poslovanje i vidljivost postaju presudni za uspešan biznis. Takođe, pozivamo sve građane da podrže svoje omiljene lokalne preduzetnike, koji su posebno ugroženi Covid-19 epidemijom. Na taj način ne jačamo samo celokupnu ekonomiju, već i svoje svakodnevne živote činimo bogatijim kroz raznovrsne ponude i izbore koje samostalni preduzetnici pružaju“, dodao je Rinnensland. METRO će svim preduzetnicima (restoranima, trgovcima, kafićima, pekarama, zanatlijama...) koji se registruju na besplatan METRO portal https://www.own-business-day.com – omogućiti dodatne brojne pogodnosti pri kupovini u periodu do 13. oktobra, kada se obeležava Dan sopstvenog poslovanja.   Dan sopstvenog poslovanja, globalna METRO inicijativa posvećena većoj vidljivosti i prepoznavanju miliona preduzetnika širom sveta, obeležava se svake godine, drugog utorka u oktobru. Različitim aktivnostima, a pre svega besplatnom promocijom, METRO nastoji da pruži podršku nezavisnom poslovanju, kao jednom od ključnih elemenata stabilnog i održivog razvoja društva.

2020

Coca- Cola HBC Srbija smanjila potrošnju vode za 53,8 odsto

Coca - Cola HBC Srbija smanjila je potrošnju vode po litru proizvedenog pića za 53,8 odsto, dok je ukupna potrošnja energije po litru proizvedenog pića do 2019. godine smanjena za 52 procenta, saopštila je kompanija povodom objavljivanja sedmog Izveštaja o održivom poslovanju za 2019. godinu. Kako se navodi, samo u 2019. godini, u projekte koji podstiču razvoj zajednice Coca-Cola HBC Srbija je uložila preko 36 miliona dinara.  Istovremeno, Coca-Cola HBC Srbija nastoji da smanji i uticaj svoje ambalaže na životnu sredinu i to povećanjem sadržaja recikliranog materijala u ambalaži i razvijanjem pakovanja manje težine.  Samo u 2019. godini, ostvarena je ušteda od 295 tona PET materijala.  Na taj način, kompanija želi da ostvari cilj da do 2025. godine 35 odsto PET ambalaže sadrži reciklirani material, kao i da prikupi 75 odsto primarne ambalaže svojih proizvoda, navodi se u saopštenju. Kompanija navodi i da je poslovni poduhvat koji je obeležio 2019. godinu akvizicija kompanije Bambi od strane kompanije Coca-Cola HBC AG.  "Poslovanje Bambija ima dugu tradiciju uspeha. Posvećen potrošačima, inovativnosti, raznovrsnom portfoliju brendova, Bambi je više od 50 godina sinonim kvaliteta i uspeha. Akvizicija koja je finalizovana prošle godine za Bambi je označila nove razvojne mogućnosti i proširenje, a za Coca-Cola HBC priliku da se stvore dodatne vrednosti za kompaniju, kupce i akcionare".  Podseća se i da je Coca-Cola HBC Srbija  već godinama unazad prepoznata kao najpoželjniji poslodavac koji zaposlenima nudi podsticajno radno okruženje, ravnopravan pristup i podjednaku šansu za profesionalni razvoj. Tome u prilog svedoči i indeks privrženosti zaposlenih koji iznosi 90 odsto.