Kad ti život da urmu, napravi urmoladu

Nova ekonomija

Bojan Limić i njegova porodica su ovu izreku doslovno shvatili i odlučili da tržištu ponude jedinstveni namaz i pritom zdrav za ishranu i to usred Aranđelovca. To ne bi bilo čudno da je u osnovi namaza - sveža urma.


Kaže da ga zdrava hrana interesuje oduvek, a da danas u specijalizovanim prodavnicama ima svega, ali ponajmanje zdravih namirnica:

“Zdravi proizvodi prave se po principu jednostavnosti. Takva je i naša urmolada. Pored osnovnog sastojka - svežih urmi, dodaje još samo voće: malinu, narandžu, šljivu i višnju”.


Uz višnju, dodaju i organski kakao i tako nastaje, prema njihovoj evidenciji, najtraženija urmolada - čoko-višnja.

“Suština je da naš namaz nema nikakve aditive, nikakve dodatke, pa ni šećer, a pripremamo je na temperaturi nižoj od 100 stepeni i na taj način uspevamo da sačuvamo zdrave sastojke.”


I tako nastaje urmolada. Zanimalo nas je kako su došli na ideju da iskoriste baš urmu kada se ona kod nas jede samo oko Božića?

“Urma je izuzetno zdrava, mi je svi obožavamo, ali je poenta u njenoj prirodnoj slatkoći koja se odlično kombinuje sa kiselkasto-slatkim voćem koje dodajemo. Zato je urmolada slatka, a nema fabričkog šećera. Smatrali smo da ljudi treba da na svom stolu imaju nešto ovako jer ne očekuju da jedu i zdravo i ukusno, zato ih naš namaz demantuje.”

Uz šta se najbolje kombinuje urmolada? Hleb ili palačinke?

“Naravno da naši kupci uglavnom urmoladu mažu na hleb ili palačinke i zaista je to super kombinacija. Za nešto zdraviji obrok, ja preporučujem urmoladu na kolutićima banane plus odozgo svež lešnik ili neko drugo orašasto voće. Ove kanapee možete poslužiti i gostima.”



Bojanov biznis stori ne završava se ovde. Naprotiv, on tek planira da razvija brend, a prvi korak je sajt sa informacijama i korisnim savetima o zdravoj ishrani i prodavnica “Stvarno zdravo” koju pokreće uskoro. To će biti samo “nadgradnja” jer cela porodica Limić odavno sakuplja lekovito bilje i čajeve sa obližnje Bukulje I Rudnika.

“Želimo da otvorimo prodavnicu stvarno zdrave hrane, a na našim policama biće zaista potpuno zdravi proizvodi napravljeni po principu jednostavnosti bez šećera, baš kakava je naša Urmolada.”



Na kraju, kreativci iz Urmolade otkrili su nam da trenutno rade i na tome da njihov zdrav namaz bude dostupan svima, a ne samo na internetu, nego i u supermarketima, pa da biramo - krem ili urmolada.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Komentari (2)

  • Natali

    Bravo! Odlicna ideja. I odlicna vest za nas koji ne jedemo slatko jel nesmemo ,a volimo.

  • Marko

    Mislim da nema potrebe napisati "biznis stori" ako već postoji već izraz na našem jeziku, "poslovna priča". Neukusno je i zvuči kao da autor teksta nadomešćuje svoje pisalačke sposobnosti tuđicama.