Davidović (Wolt Srbija): Želimo da svi spakuju narudžbinu za 10 minuta

Foto: Impact Hub

powered by Sounder

Gost druge epizode podkasta "ExtraOrdinary Tuesdayje Đorđe Davidović, generalni menadžer kompanije za dostavu Wolt u Srbiji.

Razgovor je bio posvećen najvećim izazovima sa kojima se Wolt susreo tokom trenutne krize, kako na globlnom tako i na lokalnom nivou, ali i planovi za dalji razvoj poslovanja.

"Ono što sam shvatio da je jako važno u ovom poslu jeste da se stavite u cipele korisnika i razmišljati o tome šta njemu olakšava život. Uvek će morati da se napravi kompromis između toga šta vama interno odgovara, a šta je najbolje za korisnika. Pragmatičnost je krucijalna, a da citiram Čerčila, nemojte da dopustite da dobra kriza propadne. Ako imate dobru ideju, sada je vreme da je implementirate", kaže Davidović.

Najveći izazov tokom "korona krize" u Srbiji bilo je zatvaranje partnerskih restorana i smanjenje broja kurira, obzirom da je deo njih obustavio saradnju zbog celokupne situacije.

"Već posle dve nedelje smo nastavili saradnju sa većinom restorana. Kada razmišljate o našoj usluzi, mi zapravo predstavljamo dodatak, add-on ugostiteljima koji već imaju svoju klijentelu i hoće da iskoristi svoju kuhinju do maksimuma", objasnio je Davidović, i dodao da je Wolt uspeo da u najkraćem roku normalizuje svoj rad.

On je najavio i da je Wolt na globalnom planu počeo da se preusmerava da dostavu namirnica, a da je dugoročni plan da se adaptiraju za dostavu i druge robe koje bi interesovala potrošače.

"Trenutno pregovaramo i sa velikim trgovinskim lancima i sa lokalnim marketima. Wolt očekuje od svojih sadašnjih partnera da narudžbinu spreme i zapakuju za deset minuta. Ista vremena koja sada imamo sa restoranima želimo da postignemo sa trgovcima, cvećarama, apotekama", naveo je Davidović.

Wolt je osnovan u Finskoj 2014. godine, trenutno posluje u 22 zemlje širom planete i druga je najbrže rastuća kompanija u Evropi.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Komentari (2)

  • Dejan

    Razumem ja brzinu. Samo mi nije jasno kako će brzina popraviti LOŠ proizvod? Znam da oni samo isporučuju ali je kvalitet proizvoda skoro pa nikakav. Bili bi face da isporučuju samo kvalitetne proizvode.

  • Miloš

    Odličan podkast sem što peku uši od stranih reči. Mogli su na engleskom da pričaju, koliko reči iz engleskog koriste.