Strast pokreće startap, ali je OK da radite samo zbog para

  • 11.09.2019

  • 13:38



 

PODCAST EP. 06: Nikola Teofilović

Nikola Teofilović se specijalizovao u oblasti digitalnih medija i iGaming-a. Sa dvadeset godina internacionalnog iskustva na liderskim pozicijama, Nikola se pre tri godine vratio u Beograd spreman da startap ekosistemu i tech sektoru donese iskustvo, razvoj talenata i prilike za razvoj savremenih menadžerskih kompetencija. Trenutno se nalazi na poziciji generalnog menadžera, upravljajući tim od preko 70 ljudi u Catena Media kompaniji. Catena Media je vodeća online „lead generation" kompanija u iGaming industriji sa preko 350 zaposlenih a srpska kancelarija vodi razvoj njenog najuspešnijeg proizvoda - Askgamblers.com.

Ove nedelje objavljujemo drugi deo razgovora sa Nikolom. Prvi deo je bio posvećen startap ekosistemu a u drugom sa Nikolom prolazimo korak po korak na putu startapa ka investiciji. Možete očekivati da smo se dotakli svega - od motivacije, preko misije do izbora pravog investitora za vas! Poslušajte naš razgovor i recite nam šta mislite na društvenim mrežama - FACEBOOK, LINKEDIN i INSTAGRAM!

Startap ste i želite da uđete u proces selekcije za novi program Impact Hub-a pod nazivom "Startap Put Uspeha” - prijavite se za Demo Day!

3.30 Kao prvo - do your homework što se tiče "opportunity analysis”. Šta već postoji, koliko je to tržište, koji deo tog tržišta oni mogu da napadnu, kolika je to potencijalno cifra i tako dalje.

4.00 Jako je važno sam sa sobom biti iskren i shvatiti - zašto ja ovo radim. I skroz je ok da to samo radite zbog para. Mislim da taj driver možda i nije najbolji i najjači na kraju. Mislim da je to baš strast - da želiš da gradiš nešto, da radiš sa ljudima, da nešto raste..

4.45 Ne morate da osvajate svet. Ali dobro razmislite šta želite jer su za različite ambicije različiti resursi potrebni. Nećete moći da ubedite investitore ako niste ubedili sami sebe. 

6.20 Ima nas oko 6 milijardi na svetu, nemojte misliti da samo mi razmišljate o nečemu. Skoro da mogu da garantujem da neko razmišlja o istoj ideji kao vi, ili neko već radi na rešavanju istog slučaja. 

6.40 Ne morate uvek da budete jako inovativni, možete da poboljšate i unapredite nešto što već postoji.

13.00 Možda i ključna stvar, garantujem vam, kod investitora je da li će oni prepoznati u vama i vašem timu nekoga ko će tu ideju sprovesti u delo.

14.00 Jako je važno naći prave investore. Probajte da nađete investitora gde osećate da ste na istoj talasnoj dužini, pričate isti jezik, razumete se. 

15.23 Neće uvek onaj investitor koji vam ponudi najviše para i najbolji evaluation možda biti najbolji. Ne radi se samo o tome ko će biti najbolji u fundraising. 

19.40 Razmišljajte, što više konkurentnih stvari možete da pokažete. 

21.20 Svaki investitor voli da vidi neku prodaju.