Majkrosoft: Istražuje se uzrok prekida u Cloud uslugama širom sveta

Foto: Pixabay

Kompanija je saopštila da je nedavno ažuriranje uticalo na obradu zahteva za potvrdu identiteta, pa se Cloud (oblak)-uslugama, uključujući i one u programu Teams nepristupačne, prenosi Gardijan.

„Utvrdili smo da određeni deo naše infrastrukture ne obrađuje blagovremeno zahteve za potvrdu identiteta. Sledimo korake za ublažavanje ovog problema. Paralelno, preusmeravamo saobraćaj na alternativne sisteme kako bismo pružili dodatno olakšanje korisnicima suočenim sa ovim problemom,“ saopštio je Majkrosoft.

Program Teams, kao usluga zasnovana na Cloud-u, koristi se za onlajn sastanke.

Microsoft je rekao da su ljudi koji su bili prijavljeni u postojeću sesiju 365 i dalje mogli da koriste uslugu, a kompanija je nedavno na Tviteru za prekid „krivila“ ažuriranje i saopštila da će ono biti vraćeno radi ublažavanja problema.

Zbog pandemije, usluge poput Teams bile su od vitalnog značaja za ljude da nastave da rade od kuće.

U aprilu Microsoft je prijavio 75 miliona njegovih dnevno aktivnih korisnika.

Cloud je memorijski prostor koji se nalazi na internetu, odnosno predstavlja memorijski prostor kojem se pristupa putem interneta.

Fizički on se u stvari nalazi na serverima kompanije čiju Cloud uslugu klijent koristi, a u ovom slučaju to su serveri Majkrosofta.

MAJKROSOFT DOGODINE GASI INTERNET EXPLORER

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara