Poznati kozmetički brend gasi društvene mreže

Photo:Pixabay

Kozmetički brend Laš kozmetiks (Lush Cosmetics) najavio je da će u petak, 26. novembra deaktivirati svoje naloge na Fejsbuku, Instagramu, TikToku i Snepčetu, kako bi skrenuli pažnju na negativan uticaj tih platformi na mentalno zdravlje ljudi.

Kompanija je najavila da će ostati van društvenih medija širom sveta sve dok "platforme ne obezbede bezbednije okruženje za svoje korisnike".

Brend koji favorizuju "milenijalci" i "Generacija Z" ostaće bez oko 660.000 pratilaca na Instagramu i više od milion pratilaca na Fejsbuku, dok će ostati aktivan na Jutjubu i Tviteru.

Ovo nije prvi pokušaj Laša da napusti društvene mreže. Kompanija je napravila sličan potez sa svojim nalozima u Velikoj Britaniji 2019. godine rekavši da su "umorni od borbe sa algoritmima" i žele da budu direktno u kontaktu sa svojim klijentima.

Međutim, najnoviji napor se dešava u vreme kada su kompanije koje su vlasnici društvenih medija pod još intenzivnijim nadzorom o tome kako njihove platforme mogu doprineti problemima mentalnog i fizičkog zdravlja, posebno među mlađim generacijama, prenosi CNN.

Kompanija je poznata po društveno odgovornom aktivnostima, pored toga što ne testira svoje proizvode na životinjama (Cruelty free), učestvovala je ekološkim i društvene akcijama, kao što su Black Lives Matter ili ekološka održivost i borba protiv seče šuma. 


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.