Beograd izdvaja još 87 miliona za reklamiranje prevoza

Nova ekonomija/Paola Felix Meza

Grad Beograd spreman je da izdvoji još 87 miliona dinara za promociju javnog prevoza, te je raspisao javnu nabavku za "medijski plasman i izradu vizuala za javni prevoz". 

"Procenjuje se da bi realizacija ove kampanje doprinela značajnom povećanju prihoda od prodaje karata u javnom prevozu, čime bi se omogućila sredstva za unapređenje kvaliteta usluge javnog prevoza", piše u projektnom zadatku.

Кampanja treba da bude usmerena na promenu stavova, navika i ponašanja korisnika javnog prevoza, odnosno potrebno je osmisliti koncept usmeren ka edukaciji korisnika javnog prevoza, odgovornom ponašanju svih učesnika u saobraćaju i "promeni navika u vidu plaćanja javnog prevoza". 

Izrada vizuala podrazumeva izradu video spotova za TV oglašavanje (jedan komad), izradu vizuala za oglašavanje na bilbordima i stajalištima (jedan komad) i izradu vizuala za oglašavanje na internetu (jedan komad).  

Aktivnosti medijskog plasmana obuhvataju oglašavanje na TV sa nacionalnim frekvencijama u prajm tajmu (28 dana), oglašavanje na bilbordima i stajalištima (14 dana), oglašavanje na internetu i društvenim mrežama (30 dana). 

Za promociju javnog prevoza Beograd planira da potroši 75 miliona dinara

Sekretarijat navodi da se na ovu kampanju odlučio kako bi se "povećalo poverenje građana i promenila slika o javnom prevozu". 

Od privrednog subjekta se traži da je u poslednje dve finansijske godine (2020. i 2021.) ostvario ukupni prihod u zbirnom iznosu od najmanje 175 miliona dinara. 

Uslov je i da je ponuđač u poslednje tri godine uspešno izradio minimum tri spota i vizuale za prateće promo materijale (iz oblasti koja je predmet javne nabavke) pojedinačne vrednosti od minimum 4,5 miliona dinara ( sa PDV-om).

Delje je potrebno da je realizovao usluge medijskog plasmana (kod medijske kuće ili direktno mediju) ukupne vrednosti ne manje od 45 miliona dinara (sa PDV-om), od kojih su tri usluge medijskog plasmana za javni sektor.

Rok za podnošenje ponuda je 10. jun. 

Okvirni sporazum će biti zaključen sa jednim ponuđačem na period do utroška sredstava, a najduže dve godine. 

Grad Beograd izdvaja 90 miliona dinara za reklamiranje gradskog prevoza

Prethodno je, krajem aprila, Sekretarijat za javni prevoz oglasio tender za multimedijalnu promociju korišćenja i unapređenja sistema javnog prevoza putnika (izradu filmova, štampanog materijala i inovativnog tehnološkog rešenja) za šta je namenio 75 miliona dinara.  

Promocijom prevoza kroz "edukativni, kulturni i istorijski sadržaj" građani Beograda treba da se motivišu na korišćenje javnog prevoza, pisalo je u tenderskoj dokumentaciji. 

Nova pravila: O javnom gradskom prevozu više nećemo moći da čujemo ništa loše?

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Komentari (1)

  • Petar

    Zasto reklamirate ono sto je nuzno i vec je postalo normala? Svi znamo da GSP postoji Vec xxx godina... ovo je, po mom misljenju, bacanje novca.

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.