Bira se stručni nadzor nad Moravskim koridorom

PrintScreen

Vlada Srbije donela je odluku o formiranju radne grupe za izbor stručnog nadzora nad izgradnjom koridora na auto-putu Е-761, deonica Pojate - Preljina, poznatija kao Moravski koridor.

Kako je objavljeno u službenom glasniku, predsednik Radne grupe je Zorana Mihajlović, spotpredsednik Vlade i ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. 

Njen Zamenik je Siniša Mali, ministar finansija.

Član radne grupe je i Zoran Babić, vršilac dužnosti direktora „Koridori Srbijeˮ koji je podsećamo dao ostavku nakon saobraćajne nesreće na naplatnoj rampi u kojoj je život izgubila Stanika Gligorijević kada je u auto u kojem je bila udario auto u kojem je bio Babić.

Podsećamo, Moravski koridor gradi kameričko-turski konzorcijumom Behtel-Enka sa kojim je Vlada Srbije 5. decembra potpisala komercijalni ugovor o izgradnji Moravskog koridora. 

Moravski koridor od Pojata do Preljine će koštati 745 miliona evra plus 20% za „nepredviđene troškove" što znači da će koštati 900, odnosno „samo" 100 miliona evra više od prvobitno najavljenog iznosa, kako je Nova ekonomija ranije objavila.

Inače, kompaniju Behtel prati rep da njena cena radova nije konačna jer je angažovanje Behtela u regionu do sada uvek praćeno sa naknadnim povećanjima cena i aferama u javnosti, na žalost bez epiloga na sudovima.

Za Moravski koridor se pre 5-6 godina pregovaralo sa Kinezima i trebalo je da košta 500 miliona evra.

Opravdanje za toliku razliku u ceni koštanja autoputa vlast je pronalazila u dodatnim radovima „na regulaciji" tokova Zapadne i Velike Morave. 

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Komentari (1)

  • Miodrag iz Peći

    Zašto ne kažete pravi razlog a to je da je to američka firma... To je isto kao kada smo kupili španske tramvaje koji su skuplji od npr. hrvatskih. Amerika i Turska su promenili odnos prema taksama i prema rešenju kosmetskog pitanja.