Dve godine poslovanja Fabrike dečje hrane (BFF): Stigli do Afrike i Azije

BFF

Fabrika dečije hrane (BFF), poznata po brendu Nutrino, prisutna je na tržištu Evropske Unije, u Rusiji i zemljama bivšeg SSSR-a, a od nedavno i na tržišu Zambije i Angole, saopštila je kompanja povodom dve godine poslovanja.  

Dobijanjem HALAL sertifikata u maju tekuće godine, Nutrino proizvodima se otvaraju vrata i velikog broja zemalja u kojima se trguje HALAL sertifikovanom robom.

Kako se navodi, sa proizvodnih linija Fabrike dnevno može da izađe i do 70 tona gotovih proizvoda, što na godišnjem nivou iznosi oko 22.000 tona hrane za najmlađe. 

Inovacije u pogledu drugačijeg asortimana, praktičnih pakovanja i visokog kvaliteta, nastavljene su i ove godine, širenjem portfolija u segmentu dečje hrane i lansiranjem novih ukusa žitnih kaša. 

Dobri poslovni rezultati, uz velike proizvodne kapacitete pogona, omogućili su da Fabrika od nedavno u svom portfoliju ima i potpuno nove, zdrave proizvode za čitavu porodicu. Novi brend NUTRINO LAB čine 100% prirodni pirei od voća i povrća, kao i sokovi, bez ikakvih dodataka, jedinstveni na našem tržištu i namenjeni svima koji su u potrazi za zdravim i hranljivim obrocima, kontrolisanog kvaliteta. 

 „Fabrika dečje hrane trenutno proizvodi veliki broj artikala za različita tržišta, Nutrino je dostigao 25% udela na domaćem tržištu, čime smo zauzeli mesto među vodećim proizvođačima dečje hrane, a beležimo i pozitivan trend rasta. Dve godine je bilo dovoljno da postanemo sinonim za zdravu i kvalitetnu hranu za naše najmlađe, a sada taj kvalitet želimo da ponudimo i svim ostalim članovima porodice, i to NUTRINO LAB asortimanom“, istakla je Milena Cvetković, izvršni direktor Fabrike dečje hrane (BFF

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara