Dve nove potpredsednice u Izvršnom odboru kompanije Delez

Foto: Delez Srbija

 Trgovinski lanac Delez Srbija imenovao je dve nove potpredsednice koje će kao članice Izvršnog odbora od 1. avgusta biti snažna podrška poslovnoj strategiji kompanije.

Sa pozicije potpredsednice za marketing Milica Golubović vodiće timove za marketing, format, portfolio nekretnina i ekspanziju poslovanja. Milica Golubović je karijeru u Delez Srbiji počela 2005. godine, a na poziciju potpredsednice za marketing i članice Izvršnog odbora dolazi kao direktorka razvoja poslovanja.

Gorica Jovović je imenovana na poziciju potpredsednice nabavke i pozicioniranja proizvoda, a njene timove čine iskusni profesionalci kategori menadžmenta, upravljanja privatnom robnom markom, merčendajzinga i podrške komercijalnom poslovanju. Gorica Jovović od 2021. godine sa direktorske pozicije učestvuje u radu Izvršnog odbora.

„Razvoj ljudi  i organizacije jedan je od strateških opredeljenja naše kompanije i drago nam je što uspevamo u toj misiji. Izuzetno verujem u moć i snagu različitosti timova i veoma mi je drago što je naš liderski tim sada bogatiji za dve sjajne i kvalitetne koleginice. Karijere Milice Golubović i Gorice Jovović odličan su primer i siguran sam da će njihova stručnost i iskustvo biti velika podrška našem održivom i uspešnom poslovanju“ istakao je Jan-Vilem Dokhejr, generalni direktor kompanije.

Dugogodišnje uspešne karijere na tržištu maloprodaje, dobri rezultati i brojni internacionalni projekti deo su karijera Milice Golubović i Gorice Jovović, a njihova unapređenja i imenovanja u članice Izvršnog odbora biće snažna podrška strategiji kompanije da očuva lidersku poziciju na tržištu, uz fokus na kontinuirana unapređenja asortimana, digitalizaciju poslovanja i širenje maloprodajne mreže.

Gorica Jovović

Milica Golubović

Profesionalna karijera u oblasti maloprodaje Milice Golubović duga je 17 godina i njenu ekspertizu odlikuje najbolja kombinacija lokalnog i internacionalnog iskustva, dobro poznavanje procesa operativnog modela i poslovni koncept orijentisan na ljude i dobre rezultate. 

Gorica Jovović je deo Delez Srbije od 2014. godine, a timovi i sektori koje je u karijeri vodila pomerali su granice uspešne poslovne prakse i bili deo odličnih poslovnih rezultata kompanije poslednjih godina. Gorica je vodila strateške projekte u okviru kompanije na globalnom i lokalnom nivou, a veliki deo karijere je posvetila kategori menadžmentu u okviru koga je bila odgovorna za uspešnu implementaciju strategije kategorije, njen razvoj i unapređenja. Kao direktorka Trading i format sektora sa timom je postavila i realizovala strategiju cena, promocija, asortimana i razvoja formata u okviru kompanije.


Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara

Prijavite se za njuzleter Nove ekonomije.

Ova stranica je zaštićena sa reCAPTCHA i primenjuju se Google Politika privatnosti i Uslovi korišćenja usluge

Nema pravih poslovnih i životnih odluka bez dobrih informacija.
Vaša email adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.