

Liceulice napravilo onlajn šop
-
19.09.2019.
-
16:08
-
Nova ekonomija
-
0 komentara
Na konferenciji Evropskog
fonda za Jugoistočnu Evropu, koja je održana u Beogradu održan je i
sajam preduzetništva na kom su se predstavili preduzetnici iz zemlje i
regiona.
Razgovarali smo sa predstavnicima magazina „Liceulice" koju su na sajmu prezentovali svoj ulični časopis, osnovan sa ciljem da se podrže marginalizovane grupe ljudi i da se poveća njihova socijalna i ekonomska uključenost.
Kada je nastalo „Liceulice" i čime se bavite?
Lice Ulice postoji već devet godina. Mi smo prvi ulični čaopis u Srbiji. Nastali smo kao jedan od projekata Smart kolektiva, a onda smo postali zasebna organizacija. Sada smo udruženje građana, izdajemo mesečnik, prodaju ga ljudi na ulici, koji dolaze iz najrazličitijih marginalizovanih grupa i na ovaj način zarađuju sebi za život. Svaki broj košta 200 dinara i polovina novca odlazi uličnom prodavcu, dok se druga polovina koristi za štampu sledećeg broja.
Ove
godine smo pokrenuli i novo englesko izdanje BLO (Belgrade Less Ordinary), prvi
broj za proleće/leto je izašao u aprilu, a planirano je krajem oktobra da izađe
i drugi broj. Plan je da svake godine imamo dva engleska izdanja koja
predstavljaju neku vrstu alternativnog vodiča kroz Beograd.
Časopisi
„Belgrade less ordinary" mogu se naći u
hotelima, hostelim, muzejima i sličnim ustanovama, nalaze se u kutijama gde
ljudi mogu da uzmu primerak i da ostave donaciju.
Kakvu ste saradnju imali
sa EFSE?
Prošle godine smo bili deo programa u kom smo dobili mentorsku podršku i sredstva da pokrenemo online shop, tako da ljudi sada mogu da kupuju izdanja, majice i druge proizvode preko našeg online šopa. Nada nam je da u jednom trenutku naš sajt preraste u svojevrsnu crowdfunding platformu za programe koje Liceulice daje svojim korisnicima.
Na koji način zapošljavate
prodavce?
Imamo različite nivoe, nekada preko partnerskih udruženja, koja imaju svoje korisnike i sa njima potpisujemo sporazum o saradnji da njihovi korisnici mogu prodavati časopis. Dešava se često i da nas same organizacije ili pojedinci kontaktiraju sa željom da počnu da sarađuju sa nama. Otvoreni smo za saradnju i na najrazličitije načine primamo nove prodavce.
V. Vuksanović
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Pročitajte još

Nema komentara