Manje posla za kurirske službe tokom vanrednog stanja

Foto: Pixabay

Uvođenje vanrednog stanja u Srbiji usled pandemije koronavirusa dovelo je i do potpuno novog načina života i rada većine građana. Zatvaranjem većine prodavnica potrošačima praktično ostaje samo mogućnost onlajn kupovine i dostave proizvoda preko kurirskih službi.

U jednoj od njih, "City express"-u kažu da su nove okolnosti uticale i na pad njihovog poslovanja.

"Uvođenje vanrednog stanja zbog koronavirusa uticalo je na smanjenje obima posla, pre svega snabdevanja pravnih lica jer su tržni centri i maloprodajni objekati kao i mnoga pravna lica smanjili ili potpuno obustavili rad. U blažem padu je i dostava pošiljki fizičkim licima jer je evidentan pad onlajn kupovine proizvoda koji nisu od životnog značaja", navode za portal Nova ekonomija u ovoj kurirskoj službi.  

Jedino gde se beleži veći broj pošiljki, kako kažu u “City express-u” su najosnovniji proizvodi. Pored toga kupci poručuju još i garderobu, belu tehniku, male kućne aparate ili knjige.

Da je manje posla tokom vanrednog stanja potvrđuju nam i u firmi "AKS Express Kurir".

Ipak, i u ovoj firmi beleže da su garderoba i sredstva za dezinfekciju na vrhu liste najčešće dostavljenih proizvoda poslednjih nedelja kod kurirske službe.

Uvođenje policijskog časa, za sve pa i većinu kurirskih službi znači i kraće radno vreme. Dostavljači napominju da na terenu poštuju sve preventivne mere, od zaštitne opreme za zaposlene, dezinfekcije radnog prostora kao i organizacije rada od kuće i online sastanaka. Onima koji ne žele da prime pošiljku iz "ruke u ruku" omogućena je i beskontaktna dostava.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara