Mladi su izabrali najbolje brendove i najpoželjnije poslodavce za 2020. godinu!

Belgrade Youth Fair

Belgrade Youth Fair, u saradnji sa The Employer Branding Agency, sproveo je veliko istraživanje u segmentima Employer Branding-a i omiljenih brendova na velikom uzorku od oko 3000 mladih 18-30 godina iz svih delova Srbije koji su izabrali najbolje brendove koji posluju kod nas.

Istraživanje se vršilo 01.12-29.12.2020, a cilj istraživanja bio je da se odrede najpoželjniji poslodavci iz svih kategorija industrije i najpoželjniji program prakse za mlade koji sprovode kompanije, kako bi nagradili najbolje i motivisali ostale da se unaprede. 

Kroz segment omiljenih brendova odato je priznanje najuticajnijim brendovima, a javnosti predstavljeni brendovi koji su najpopularniji među mladima. 

Anketa se sastojala od 12 pitanja u segmentu Employer Branding  i od 19 pitanja vezanih za omiljene brendove. Bila je zatvorenog tipa, sa opcijom dodavanja ličnog izbora i time je omogućeno da budu obuhvaćene cele kategorije i industrije koje su bile ispitivane.

 Dobitnici nagrada za najpoželjnijeg poslodavca iz svojih kategorija su:  

dm drogerie markt, Microsoft, Atlantic Grupa, NIS Gazprom Neft, Air Serbia, Philip Moris International – PMI, Adecco, Hemofarm, Banca Intesa, Color Press Grupa, New Media Team, Deloitte, dok je omiljeni program praksi/zapošljavanja – Mladi lideri.  

 Omiljeni brendovi po mišljenju mladih su: 

SBB United Grupa, Smoki, Guarana, Coca Cola, Plazma, McDonalds, Donesi.com, Samsung, HP , Maxi, Rapsody, UniCredit banka, RTS, mts, Ušće SC, Nescafe 3u1, Nivea, NIS Gazprom Neft.

 Planirano je da istraživanje postane tradicionalno i da se sprovodi svake godine, kako bi se iz godinu u godinu pratilo koji brendovi su najbolji i najuspešniji u Srbiji među mladima.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara