

Mladi u Srbiji: sve više na internetu - sve manje pred TV-om
-
16.04.2019.
-
16:07
-
Nova ekonomija
-
0 komentara
Čak 45 odsto mladih koristi internet od tri do pet sati dnevno, sledi iz istraživanja „Mladi u Srbiji 2018/2019." koje je nedavno objavila Fridrih Ebert fondacija.
Kako pokazuje ovo istraživanje, internet je dostupan praktično svima, odnosno bez pristupa je samo četiri odsto ispitanika starosti između 14 i 29 godina.
„Online" u svakom trenutku je čak 64 odsto mladih, dok je „online" svakoga dana ili skoro svakoga dana 32 odsto.
PROČITAJTE JOŠ:
Kako ocenjuju autori istraživanja, za mlade je boravak na internetu svakodnevna aktivnost kojoj posvećuju mnogo vremena.
Deca i adolescenti bave se samo uskim krugom tema na internetu, a najčešće druženjem, zabavom i učenjem (UNICEF 2017), a do sličnih rezultata došli su i autori ove publikacije, tj. da mladi pretežno koriste internet za komunikaciju sa drugima.
S druge strane, ispitanici u Srbiji nalaze se na dnu liste regionalnih zemalja kada je gledanje televije u pitanju.
Pa tako, ako se uporede mladi iz drugih zemalja koji gledaju televiziju više od tri sata dnevno, jedino ispitanici iz Slovenije provode manje vremena pred TV-om u odnosu na srpsku omladinu.
Iz istraživanja sledi da je internet u velikoj meri pruzeo ulogu televizije, te da vreme provedeno „online" nema nikakve veze sa polom, uzrastom ili veličinom mesta stanovanja.
Pročitajte još

Nema komentara