Pet razloga zašto su virtuelni obrazovni događaji naša budućnost

Advent Grupa

Advent grupa je ponosna jer ima online platformu, vodeću na tržištu, i posvećeni tim koji omogućava da uspešno organizujemo personalizovane online događaje za biznis škole i MBA kandidate širom sveta. U trenutnoj klimi, kada je Covid-19 smanjio priilike za direktno regrutovanje, naša platforma ciljano napravljena za online događaje, garantuje budućim master, MBA i EMBA kandidatima da ipak ostvare interakciju u različitim formatima sa vodećim svetskim univerzitetima i biznis školama. 

Dok se pripremamo za sledeću turu događaja 12. maja u Srbiji, izdvojili smo razloge zašto je dobro organizovati virtuelni obrazovni događaj. 

1. Kvalitetno profilisanje

Pravi uspeh visokog obrazovanja započinje kada se kandidati i škole dobro podudaraju. U Advent Grupi, naši konsultanti koriste naš specijalni softver za profilisanje kako bi uradili skrining kandidata i programa i osigurali da se postigne kvalitetno podudaranje pre svakog događaja. Od poznavanja engleskog jezika do radnog iskustva, željenog datuma početka do ispunjavanja uslova za izbor, naši stručnjaci za profilisanje osiguravaju da se kandidati dobro podudaraju od samog početka.

2. Uvid u kandidata

Personalizovani online sajmovi pružiće bolji uvid u ponašanje kandidata, što će rezultirati usklađenim zahtevima i interakcijom. Škole takođe mogu otkriti resurse koji su kandidatima najkorisniji, od panel diskusija do celokupnih prezentacija i multimedijalnih ekrana, pa sve do prospekta za preuzimanje.

3. Tehnička podrška

Virtuelni događaji ne znače da nema interakcije licem u lice. Na Adventu su naši ljudi ti koji osiguravaju da je svaki naš onlajn događaj uspešan. Od naših projektnih menadžera do naših savetnika kandidata, marketinških timova do IT podrške, menadžera uspeha i školskih asistenata, tim koji stoji iza svakog virtuelnog sajma koji održavamo obezbeđuje da događaji teku glatko i uspešno kako za regrutovanje timova, tako i za kandidate.

4. Fleksibilnost

Lakše je prisustvovati online događajima - nema propuštenih letova, nema muke oko parkiranja. Umesto toga, registrovani kandidati mogu se prijaviti na događaj čim on počne, osiguravajući da sve stranke dobiju maksimalnu korist od vremena provedenog na događaju. Raznolike mogućnosti komunikacije i formati interakcije osiguravaju udoban i smislen razgovor.

5. Priprema za uspeh

Da bi osigurao da kandidati budu angažovani tokom naših onlajn događaja, Advent tim pruža smernice univerzitetu, poslovnim školama i kandidatima koji učestvuju kako da na najbolji način iskoriste naše sajmove. Od pripreme za događaj, do organizacije i dobijanja povratnih informacija, naš tim je sastavio vrhunske savete kako bi osigurao da sve strane uživaju u uspešnim virtuelnim sajmovima.

Naša platforma je samo naša 

Pre četiri godine videli smo priliku da postupimo drugačije - tako smo i učinili! Naš tim se okupio i razvio namenski izgrađenu platformu koja nam omogućava da organizujemo mrežne događaje za regrutovanje kandidata u visokom obrazovanju, za više od 300 klijenata širom sveta. Tokom godina nastavili smo da usavršavamo i razvijamo ovu platformu, tako da naši klijenti i kandidati mogu dobiti najbolje iskustvo sa online sajma obrazovanja, ma gde se nalazili u svetu.

U Adventu smo posvećeni tome da obrazovanje učinimo ličnim. Pridružite nam se besplatno 12. maja na događaju Access MBA Online  za onlajn regrutovanje. Upoznajte se sa vrhunskim univerzitetima poput VHU - Otto Beisheim School of Management, EU Business School, Vienna Universiti of Economics, Bucharest University of Economic Studies, Rotterdam School of Management i mnogim drugima.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara