PKS: Onlajn šopovi moraju da naznače trajanje popusta

Foto: Pixabay

Onlajn šopovi po Zakonu o trgovini imaju obavezu da jasno naznače trajanje popusta, odnosno od kog do kog datuma važe prodajni podsticaji, podseća Privredna komora Srbije (PKS) uoči prolećnih sniženja.

"Prodajni podsticaj je ponuda robe ili usluge pod povoljnijim uslovima u odnosu na redovnu ponudu i to naročito sa sniženom cenom, posebnim uslovima prodaje, isporuke, sa obećanjem nagrade, sa pratećim poklonima u programima lojalnosti odnosno drugim pogodnostima", navodi se u Zakonu o trgovini.

Ponuda mora da sadrži vrstu podsticaja, precizno i jasno određenje robe ili usluge na koju se odnosi, period važenja pogodnosti, sa naznakom datuma početka i datuma isteka akcije.

U slučaju rasprodaje, mora da sadrži i naznaku "dok traju zalihe", kao i sve eventualne posebne uslove vezane za ostvarivanje prava na podsticaj, podsećaju u Sektoru udruženja privrede PKS.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

pošaljite komentar

Nema komentara