Srpski IT osvaja svet – njihovo rešenje već se koristi u 11 zemalja, a za sledeću godinu najavljuju “revoluciju na tržištu”

IPification

Logovanje u bilo koju mobilnu aplikaciju, poput bankarske aplikacije za mBanking, eCommerce aplikacije ili neke igrice, postalo je jednostavnije i bezbednije. Od sada možete zaboraviti na čekanje na SMS kodove ili lozinke, jer je Ipification rešenje omogućilo logovanje i potvrdu vašeg identiteta uz samo jedan klik. 

Pored lakoće korišćenja, Ipification rešenje se izdvaja od ostalih jer nudi bezbednost podataka na najvišem nivou. 

Postoji zabluda da će nas SMS kodovi i lozinke zaštiti od moguće zloupotrebe podataka. Ovu tvrdnju dokazuju i brojna udruženja i tehnološki džinovi poput Microsofta, Apple i Google-a koji upozoravaju svoje korisnike da prestanu da koriste SMS kodove zbog mogućnosti hakovanja. Zato je IPification rešenje koje je jedinstveno na tržištu jer rešava sve navedene problem i danas je dostupan na 11 tržišta, kroz 24 mobilna operatera, sa više od 350 miliona korisnika.

Put do razvijanja ovog rešenja nije bio lak, a nakon tri godine rada nastala je tehnologija koja je zaštićena patentima u Sjedinjenim Američkim Državama, Ujedinjenom Kraljevstvu i Hong Kongu i predstavlja proizvod iskusnih inženjera iz oblasti zaštite identiteta korisnika mobilnih aplikacija.

Uložen trud i rad mladog, ambicioznog inženjering tima, nagrađen je brojnim svetskim, regionalnim i lokalnim nagradama, a kao najznačajnije priznanje izdvajaju nedavnu pobedu na Elevator Lab takmičenju jer dolazi upravo iz Srbije - zemlje iz koje dolazi najveći deo vodećeg tima i idejnih tvoraca. 

Prema rečima CEO kompanije IPificaion Stefana Kostića ovo priznanje je posebno važno jer su dobili priliku da sarađuju sa Raiffeisen bankom na internacionalnom nivou, čime je bankarski sektor prepoznao njihovo rešenje koje se bavi zaštitom korisnika na mobilnim aplikacijama.

Da je u pitanju najsavremenije tehnološko rešenje, prepoznale su i brojne svetske kompanije poput Microsofta, kao i vodeće mobilne aplikacije u Srbiji i regionu poput CarGo, koje su implementirale IPification u svoj sistem. 

Pandemija izazvana virusom COVID-19 utiče na svetsko tržište i za mnoge kompanije, naredna godina je veoma neizvesna, ali ovaj mladi tim već ulazi u strateška partnerstva sa još 45 mobilnih operatera, dok trenutno čak 30 mobilnih aplikacija i OTT igrača implementira IPification u svoj sistem. 

Nagrade dolaze sa svih strana sveta, a već početkom 2021. godine očekuju rezultate sa svetskog takmičenja Jumpstarter, koje finansira najuspešnija svetska korporacija Alibaba, čime se među 5.000 kompanija širom sveta Ipification našao u 20 najboljih.

Kostić naglašava da za ovakve uspehe nije zaslužan jedan čovek, već ceo tim koji čini oko 50 ljudi. Dodaje da im se kancelarije nalaze širom sveta, od Amerike do Kine, a da im je cilj da u Beogradu, gde takođe imaju sedište, nastave da ulažu i šire svoj tim jer su prepoznali potencijal koje nudi srpsko tržište.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara