Foto: Promo

Udruženje pivara Srbije nagradilo najbolje filmove o odgovornoj konzumaciji alkohola

Foto: Promo
Udruženje pivara Srbije organizovalo je svečanu projekciju studentskih kratkih filmova sa temom odgovorne konzumacije piva na Fakultetu dramskih umetnosti, nakon čega su autori od organizatora dobili posebne nagrade za doprinos i inovativan način obrade te, za mladu populaciju, značajne teme.

Publici je prikazano pet filmova čiji su koje su snimili studenti Katedre za filmsku i TV režiju FDU u Beogradu Ilija Petrović, Gvozden Ilić, Jelisaveta Nikolić, Pavle Pavlovići Maša Miljković , navodi se u saopštenju.

Udruženje pivara Srbije je pokrenulo 2017. godine kampanju o odgovornoj konzumaciji piva "TREZNO I OPREZNO, IZABERI ODGOVORNO, sa ciljem podizanja svesti javnosti o značaju odgovorne konzumacije piva. 

Kampanja je do sada organizovana u saradnji sa velikim brojem partnera, uključujući NVO sektor, eksperte, ambasade i poznate ličnosti, sa ciljem edukacije i informisanja javnosti o konceptu umerene i odgovorne konzumacije piva. 

Ove godine, Udruženja pivara Srbije u partnerstvu sa Fakultetom dramskih umetnosti realizuje projekat snimanja kratkih filmova sa idejom da se poruke mladima prenesu kroz formu i izraz koji je blizak mladima i prilagođen emitovanju na društvenim mrežama što i jeste mesto gde populacija mladih najviše vremena provodi. 

"Ove godine otišli smo korak dalje i u saradnji sa FDU realizovan je projekat snimanja spotova sa temom odgovorne konzumacije sa katedrom za režiju. Cilj saradnje je da angažujemo mlade ljude na ovoj veoma važnoj društvenoj temi kako bi vrnjačkim jezikom najbolje preneli poruke svojoj generaciji o konceptu umerene i odgovorne konzumacije”, kazao je Andreja Pavlović, novoizabrani izvršni menadžer Udruženja pivara Srbije.

Pavlović je dodao da su istovremeno pokrenuli online kampanju kako bi u periodu pred praznike probali da utičemu na odgovorno ponašanje, posebno mladih, za koje je naveo da su najugroženija grupa kada je konzumacija alkohola u pitanju.

Studenti su temu važnosti odgovorne konzumacije realizovali kroz originalne i aktuelne teme: Ribolovačka priča – Jedan čamac, dva pecaroša i gajbice piva. Ko će se upecati? Ti biraš kako će se završiti – Kućna žurka, pivo, bleja, sladak dečko, slatka devojka. Koji kraj ti biraš? Koraci – Poletanje rakete, mesec, dva lika u ravnici i jedan korak koji treba načiniti.... Instastory – Buđenje, milion storija, panika. Šta se prošle noći dogodilo? Jedna noć- Svaki start ima dva ishoda. Kako se tvoj završava? 

Od 19. decembra filmovi će se emitovati na instagram stranici @VolimoPivo u okviru IGTV.

Kampanja Trezno i oprezno, izaberi odgovorno usmerena je na promovisanje umerene konzumacije piva, isključivanje maloletnih osoba kao konzumenata piva i nekonzumiranje piva kada se vozi. 

Fokus kampanje je definisan na osnovu statističkih pokazatelja o upotrebi alkohola i direktnih i indirektnih posledica, a prema podacima Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, u 2018. godini, alkohol je uticao na čak 13% saobraćajnih nezgoda sa smrtnim ishodom.

Kampanju Udruženje pivara Srbije realizuje u partnerstvu sa svojim članicama Apatinska pivara (Molson-Coors), Carlsberg Srbija, sladara Souflett i HEINEKEN Srbija, kao i partnerima iz nevladinog sektora, studentskih organizacija, ambasada, eksperata i poznatih ličnosti.

Novu ekonomiju možete pratiti na mrežama:

Pročitajte još

pošaljite komentar

Nema komentara