Filip Colić: U Srbiji trenutno najviše posla ima u muzičkoj industriji

Foto: Akademija umetnosti
  • 25.03.2019

  • 13:27

  • 0

Filip Colić je studije na Akademiji umetnosti u Beogradu završio kao student generacije, a ako je suditi po angažovanosti nakon studija, Filip je pravi primer da posla i u Srbiji ima za one koji hoće i znaju da rade, navodi se na portalu Akademije umetnosti.

Svoje afinitete, koje je definisao tokom studiranja, i naročito tokom rada na diplomskom ispitu za koji je snimio šest pop pesama, nastavio je veoma uspešno da sprovodi i sada.
Poslednji u nizu uspeha je komponovanje i aranžman vodeće pesme za domaći dugometražni film "Psi umiru sami” koju izvodi pevačica Nevena Božović. Njegova dva spota koja se vrte na IDJ TV-u, "Opusti se” (Andrija Jo) i "Zajedno” (Jenni Martin) videlo je preko četiri miliona ljudi!

Zato mislimo da je Filip Colić neko na koga morate da obratite pažnju, a u intervjuu nam je otkrio koliko posla ima za muzičke producente, šta njega najviše zanima i koji su mu planovi.

Gde sada dizajner zvuka ima najviše prostora da radi?

-U Srbiji trenutno najviše posla ima u muzičkoj industriji. Bilo da je to komponovanje, aranžmani za pesme ili miks i mastering, danas je došlo takvo vreme da svako ko želi, zahvaljujući raznim "alatkama”, može da postane pevač. Ne kažem da je to dobro, ali ako ništa drugo mi imamo više posla.

Što se umetnosti generalno tiče, u Srbiji situacija nije baš najbolja, pa tako ni za muzičke producente, ali uz dovoljno truda i rada posao je uvek moguće pronaći. Naše zanimanje ima prilično širok spektar poslova koji su nam dostupni, bilo da je to na nekoj televiziji, radio stanici, u studiju, na filmu, producentskoj kući, itd. Naravno, svako mora da zna čemu teži.

Dve pesme čiji si autor i producent, "Opusti se” (Andrija Jo) i "Zajedno” (Jenni Martin) na Ju tjubu je videlo preko četiri miliona ljudi! Neki ljudi imaju primedbe na zvuk koji se čuje na IDJ Video TV-u. Ako pretpostavimo da je to generacijsko nerazumevanje, kako bi ti objasnio vrednost te muzike (ili makar karakteristike)?

– To da li se nekoma takva vrsta muzike dopada ili ne je zaista individualna stvar. Neko to voli, neko ne. IDJ Videos moraju da prate sve aktuelne trendove i u skladu sa tim izbacuju muziku znajući da će to imati najveću gledanost. Trenutna komercijalna muzika u Srbiji generalno, pa i na IDJ Videos, je dosta drugačija nego ranije i polako aranžmani počinju da dobijaju kvalitet kao oni sa zapada.


pošaljite komentar

Nema komentara