Partnerstvo Majkrosofta i Sonija pogodak za gejmere

Ilustracija, Foto: Pexels
  • 29.05.2019

  • 13:22

  • Forbs

  • 0

Najnovije vesti o potencijalnom partnerstvu između Sonija i Majkrosofta dočekane su sa mnogo spekulacija oko toga šta bi to moglo značiti za industriju igara. Dogovor između ove dve kompanije imaće veliki uticaj na infrastrukturu, i olakšaće programerima da prave igrice sa nižim troškovima, piše Forbs.

Zajednička najava ove dve kompanije bila je prilično nejasna u detaljima i konkretnim terminima, ali i dalje dominira mišljenje da bi to mogao da bude preobražaj za Soni i Majkrosoft i biznis igrica u celini.

Dogovor između kompanije Soni i Majkrosoft izgleda da će biti veoma značajan. Postoji mnogo dobrih razloga zašto ova dva tehnološka giganta možda udružuju snage, ali na kraju, dogovor ima smisla jer će imati veliki uticaj na infrastrukturu. Čini se sve verovatnijim da će kreirati zajedničku arhitekturu za programere sadržaja.

PROČITAJTE JOŠ:

Ako se kreira jedna platforma na kojoj će se igrati igrice, to će mnogo olakšati programerima da prave igrice sa mnogo nižim troškovima, nego što je to trenutno.

Očigledno, ovo bi bila fantastična vest i za Soni i za Majkrosoft, ali je takođe i muzika za uši programera i, što je najvažnije, samih gejmera.

Smatra se da su Soni i Majkrosoft ušli u ovo partnerstvo kako bi ih bolje opremili da se takmiče sa Amazonom i Guglom.

Kako se navodi u analizi, industrija igrica je konkurentna. Ovo je potpuno razumljivo s obzirom na način na koji se industrija razvijala i uticaj nedavnog „pada" koji se vidi u potrošnji korisnika.

Tržište video igrica je takođe jedinstveno po tome što investicije za kreiranje igrica mogu biti velike, a vremenski period da se vidi povrat na investiciju često je mali. Tipično, 80% prihoda od igrica se proizvede u vremenskom periodu od šest do osam nedelja nakon što su se godine provele u proizvodnji velikih igrica, koje obično koštaju od 30 do 40 miliona funti.

„Ne znam za drugi posao gde je to slučaj. Imajući u vidu ovu pozadinu, pogrešan korak, greška u prosuđivanju ili čista loša sreća u stvaranju igrice koja ne postaje veliki hit sa kritičkom masom veoma mudrih gejmera, mogla bi da dovede do toga da posao propadne, navodi se u tekstu. 

pošaljite komentar

Nema komentara