Priče i analize

06.01.2019. 14:39

ITrešenja

Autor: Novi direktor Telenora Srbija

Evo kako da napravite svoj sajt za samo pola sata

Vlasnik ste firme? Želite brzo, jednostavno i jasno da se obratite svojim potencijalnim kupcima i svima koji žele da znaju više o tome šta nudite i čime se bavite? Ne znate kako? Rešenje su Web servisi na klik – nešto potpuno novo na tržištu. 

Najmodernije internet tehnologije i mogućnosti internet marketinga prilagođene svima. Još bolje, Vi ste i kreator i dizajner svog sajta, a uz malo rutine isti je gotov za (orijentaciono) 30 minuta. Bez znanja programiranja i nula linija koda, samo na klik. 

Web sajt se formira iz predefinisanih komponenti kojima Vi kao kreator dajete finalni potpis i oblikujete ih prema Vašim potrebama i željama. Samostalno do internet portala Vaše kompanije, zar to do sada nije bio samo san?!

Izrada sajta na jednostavan, lak i interesantan način, kao i brojne dodatne mogućnosti garancija su da ćete dobiti Web sajt kakav je baš potreban Vašem preduzeću, ali i više od toga, dobićete mogućnost da isti u zavisnosti od promena na tržištu prilagodite novim potrebama. Brojni Web servisi, Web dodaci, adekvatna tehnička podrška i zanimljive usluge celu priču čine još interesantnijom, a činjica da je izbor paketa i opcija šarenolik još jedan su od mnogobrojnih prednosti Web servisa na klik.

Pored mogućnosti izrade Web sajta, korisnicima su u svakom od ponuđenih paketa na raspolaganju i ostali interesantni Web servisi/internet alati kao što su:

1. Chat-uživo: Možete se dopisivati uživo sa posetiocima Vašeg sajta. Imati uvid koju stranicu posetilac gleda i sa koje lokacije, uz mogućnost pružanja svih neophodnih informacija za baš tu uslugu ili proizvod,

2. Slanje promotivnih Viber Bulk poruka: Steknite nove i obavestite postojeće klijente slanjem poruka sa slikom, preko Viber servisa, velikom broju korisnika. Koristite najefikasniji način promovisanja proizvoda, usluga i akcija,

3. Rezervacije termina: Omogućite Vašim klijentima da mogu online da rezervišu termine za sve usluge u iz vaše ponude. Sve na jednom mestu, uvek dostupno i veoma pregledno. Sami definišite broj usluga i njihovo trajanje. Pregledajte izveštaje i uz Viber bulk servis promovišite termine koji su slabije iskorišćeni.

4. Help Desk aplikacija: Najefikasniji i najjednostavniji način odgovarnja na pitanja i rešavanje problema korisnika, u zavisnosti od prioriteta. Sami kreirajte odgovore na najčešće postavljena pitanja i kreirajte Bazu znanja kroz aplikaciju. Komunikacija Email to Ticket. Analizirajte pitanja i poboljšajte i unapredite Vaše poslovanje.

Kreatori Web servisa na klik poručuju da su se vodili idejom da firmama u Srbiji omoguće da lako, efikasno i na interesantan način kreiraju Web sajt prema svojim potrebama, da uz pomoć internet marketinga povećaju svoje prisustvo na internetu, kao i da na jednostavan način predstave ili promovišu svoje ponude, nove proizvode ili usluge kako postojećim tako i novim klijentima, koristeći brojne dodatne Web servise i Web dodatke. 
Više o mogućnostima Web servisa na klik možete saznati na ovom linku-u: https://www.naklik.rs.
Više o Web dodacima i dodatnim uslugama u okviru Web servisa na klik možete saznati na ovom link-u: https://www.naklik.rs/web-dodaci/ .

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.