Vesti iz sveta

05.03.2015. 15:53

B92

Autor: Nova Ekonomija

Koga bi zaposlio Mark Zakerberg?

Direktor Fejsbuka Mark Zakerberg otkrio je na kongresu Mobile World u Barseloni šta traži od potencijalnog zaposlenog. Odgovor je jednostavan.
„Zaposlio bih nekoga da radi za mene ako bih i ja radio za tu osobu” kaže Zakerberg, objašnjavajući da je to jako dobar test koji mu je poslužio.
Zakerberg u čijem je vlasništvu kompanija vredna oko 35 milijardi dolara, kaže da on i njegov tim traže ljude čija je vrednost u skladu sa vrednošću kompanije, jer Fejsbuk nije kompanija za bilo koga.
Osoblje Fejsbuka je relativno malo u odnosu na druge tehnološke gigante, kao što je Gugl koji ima skoro 55.000 zaposlenih. Zakerberg, smatra da je to presudni deo uspeha društvenih medija kompanije. 
„Najvažnije je zadržati svoj tim najmanjim mogućim“ objašnjavajući da iako opslužuju više od milijardu ljudi širom sveta, njihov tim je manji od 10.000 ljudi, a to je moguće samo zbog moderne tehnologije.“
Najvažnija stvar je boriti se i imati veru u sebe. 
„Kada ste mladi, stalno čujete da nemate dovoljno iskustva, da postoje ljudi koji imaju više iskustva od vas. Ja sam počeo sa Fejsbukom kada sam imao 19 godina“, ističe Zukerberg. 
„Nemojte sebe ograničavati, bez obzira na to šta radite. Svako od vas ima jedinstvenu perspektivu kojojm može obogatiti svet“, kaže on. 
Na pitanje da li Fejsbuk ima ambicije da se širi van društvenih mreža i interneta, on odgovara: „Cilj Fejsbuka je prilično širok- povezivanje ljudi globalno. To podrazumeva omogućavanje ljudima da dele svoje slike i video snimke, šalju poruke jedni drugima kao i da ponude platforme za biznis.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.