Meksiko ograničio reklamiranje slatkiša

  • 16.07.2014

  • 21:21

  • Beta

  • 0

Meksičke vlasti su zbog sve većeg broja gojazne dece ograničile vreme za reklamiranje slatkih napitaka i hrane na televiziji.

Ministarstvo zdravlja je saopštilo da je reklamiranje tih proizvoda na televijziji zabranjeno od 14.30 do 19.30 radnim danima i od 7.00 do 19.30 vikendom, kao i u bioskopima, pred projekcije filmova namenjenih svim uzrastima.

Ta odluka koja je odmah stupila na snagu, trebalo bi da za 40 odsto smanji broj reklama visokokaloričnih proizvoda. Kako se navodi u saopštenju, tokom TV-emisija namenjenih deci mogu se reklamirati samo proizvodi koji ispunjavaju nutricionističke kriterijume. 

Gojaznost je jedan od velikih zdravstvenih problema u Meksiku, gde je, po zvaničnim podacima, težina 70 odsto odraslih i 30 odsto dece prekomerna.
pošaljite komentar

Nema komentara